معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خبر داد

اعلام زمان ثبت و اصلاح سفارش کتب‌ درسی پایه‌های دوم تا ششم و پیش‌دانشگاهی

کدخبر: 2045738

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خصوص مهلت ثبت‌نام و اصلاح سفارش کتاب‌های دوم تا ششم ابتدایی و پیش‌دانشگاهی گفت: بازه زمانی از ۲۰ مرداد تا ۱۲ شهریور را برای ثبت یا اصلاح سفارش کتاب‌های درسی تعیین کرده‌ایم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید حسین طلایی زواره معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در گفت‌وگو با فارس ،‌ در خصوص مهلت ثبت‌نام، ثبت یا اصلاح سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و پیش‌دانشگاهی اظهار داشت:‌ بالغ بر 96 درصد آمار دانش‌آموزی پایه دوم تا ششم ابتدایی و مقطع پیش‌دانشگاهی، ثبت سفارش کتاب درسی خود را به صورت اینترنتی انجام داده‌اند و کمتر از 4 درصد باقی مانده‌اند.

وی ادامه داد:‌ برای افراد باقیمانده، بازه زمانی از 20 مرداد تا 12 شهریور تعیین را کرده‌ایم که این افراد فرصت دارند در این تاریخ ثبت سفارش کتاب خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانیwww.irtextbook.ir انجام دهند.

طلایی زواره تصریح کرد: همچنین کسانی که ثبت‌نام کتاب درسی خود را انجام داده‌اند اما نیاز به اصلاح در مشخصات و اطلاعات دارند، می‌توانند در بازه زمانی 20 مرداد تا 12 شهریور به سامانه www.irtextbook.irمراجعه کنند.

وی افزود: دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی 96ـ95، در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل می‌شوند، پس از ثبت‌نام قطعی در سامانه سناد مدرسه، می‌توانند تا تاریخ 12 شهریور نسبت به ثبت سفارش بسته آموزشی پایه اول ابتدایی اقدام کنند.

ارسال نظر: