علاءالدین بروجردی:

اظهارات مرکل و بان‌کی مون در راستای توطئه ای جدید علیه ایران است

کدخبر: 2045903

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اظهارات هم زمان صدراعظم آلمان و دبیرکل سازمان ملل در راستای توطئه ای جدید علیه ایران است گفت: سران غربی برای مطرح کردن خود دست به دامن اظهارات سیاسی و غیرحرفه‌ای شده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علاءالدین بروجردی در گفتگویی تأکید بر اینکه فعالیت های موشکی ایران ارتباطی به برجام ندارد، گفت: ضمن اینکه موشک های ایران قابلیت حمل کلاهک هسته ای نداشته و ناقض هیچ قطعنامه بین المللی نیست، صرفا برای افزایش توان دفاعی کشور بوده که امری طبیعی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی تاکنون حسن نیت خود را در اجرای مفاد برجام نشان داده است، گفت: ایران اجازه دارد تا هرجا که امکان دارد سلاح ها و تجهیزات خود را برای دفاع از تمامیت ارضی خود دربرابر تهدیدات به کار ببندد.

وی افزود: مسئولان وزارت دفاع و وزارت امور خارجه بارها درباره عدم ضرورت نگرانی کشورها درخصوص آزمایش های موشکی ایران صحبت کرده اند چرا که این آزمایش ها صرفا جهت افزایش توان دفاعی کشور است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اظهارات هم زمان صدراعظم آلمان و دبیرکل سازمان ملل متحد در راستای توطئه ای جدید علیه ایران است، خاطرنشان کرد: سران غربی برای مطرح کردن خود دست به دامن اظهارات سیاسی و غیرحرفه ای شده اند که البته مسئولان دستگاه دیپلماسی ایران با هوشمندی پاسخ آنها را داده و می دهند.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: