سردبیر سابق "پارسینه":

تیم رسانه‌ای روحانی همراه مخالفان دولت است/ مدیران ایرنا می‌خواهند سفیر شوند

کدخبر: 2045921

گیلانی گفت: تیم رسانه‌ای باید زمانی که دولت با بحران مواجه است، جهت برون‌رفت از بحران مشاوره ارائه دهد، اما متأسفانه این کار از سوی اعضای این تیم صورت نگرفته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سامان گیلانی، فعال رسانه‌ای در گفتگو با خبرگزاری دانشجو ، درباره انتقادات اخیر فعالان رسانه ای اصلاح‌طلب از تیم رسانه‌ای دولت گفت: تیم رسانه‌ای باید در زمانی که دولت با بحران مواجه است، جهت برون‌رفت از بحران مشاوره ارائه دهد، اما متأسفانه این کار از سوی اعضای این تیم صورت نگرفته است.

وی با تأکید بر این مطلب که تیم رسانه‌ای دولت منفعل عمل کرده است، ادامه داد: تیم رسانه‌ای دولت با ۲ ایراد عمده مواجه است: اولین ایراد مربوط به مدیران خبرگزاری ایرنا می‌باشد. تقاضا و درخواست آنان این است که بعد از کار در خبرگزاری به‌عنوان سفیر در کشورهای مختلف حضور یابند.

سردبیر سابق سایت پارسینه و هفته نامه طلوع صبح در ادامه با اشاره به خبری که روزنامه ایران در زمان برکناری خانم عطاریان از سمت ریاست بر سازمان بازنشستگی منتشر کرده بود، اشاره و بیان داشت: عطاریان در زمان برکناری به دلیل مقابله با دولت مخصوصاً در زمان ربیعی در شب آخر کاری خود در سازمان باقی ماندند و بیان داشتند که حقوق بازنشستگان را تا پنجاه درصد افزایش خواهد داد تا بتواند از این طریق با دولت مقابله کند اما هیچ سایت و خبرگزاری این خبر و صحبت را منتشر نکرد تا اینکه فردای آن شب روزنامه ایران این خبر را تیتر یک روزنامه خود کرد.

این فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب تأکید کرد: تیم رسانه‌ای دولت نه تنها با دولت نیست بلکه همراه با مخالفان دولت است.

گیلانی در ادامه با اشاره به معاونت اطلاع‌رسانی دولت، گفت: درست است که از نزدیکان روحانی از کیش به کمک روحانی آمده‌اند اما اطرافیان آقای اسماعیلی از کسانی نیستند که دارای تجربه باشند و صرفاً ازآنجایی‌که در خبرگزاری مهر بودند و از طریق ارتباط با اسماعیلی توانستند وارد تیم رسانه‌ای آقای روحانی شوند و از این ارتباط برای پخش برنامه دید در شب در آپارات استفاده کردند.

این فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب در ادامه به مظلوم بودن روحانی اشاره کرد و اذعان داشت: روحانی از سوی تیم رسانه‌ای اش مظلوم واقع‌شده چراکه به دوستانی اعتماد کرده که وی را در زمان بحران تنها گذاشته‌اند و نتوانسته‌اند به دولت مشاوره بدهند.

گیلانی در ادامه به مطالبی که در اینستاگرامش در خصوص خاطره یک خبرنگار اصلاح‌طلب در دولت احمدی‌نژاد منتشر کرده است اشاره کرد و بیان داشت: این خبرنگار بیان می‌کند که در زمان احمدی‌نژاد ما هر انتقادی می‌توانستیم کردیم و هر آنچه که می‌خواستیم به دولت گفتیم اما در سفر آخر احمدی‌نژاد به کربلا درحالی‌که من دیر کرده بودم گفتند آقای احمدی‌نژاد به اطرافیان خود گفته تا صبر کنید که این خبرنگار هم خود را به دیگر اعضا برای سفر به کربلا برساند.

وی در خاتمه در خصوص حضور رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در تیم رسانه‌ای دولت اشاره و بیان داشت: اگر بخواهیم دودو تا چهار تا کنیم مشخص خواهد شد که وقتی آقای اسماعیلی در سمت مشاوره‌ای دولت روحانی قرارگرفته است نیت چه بوده است و اگر بحث سهم خواهی هم بوده جایگاهی که در اختیار اسماعیلی در دولت قرارگرفته جایگاه مناسبی نیست.

ارسال نظر: