با حضور قائم مقام و مدیران سیما؛

آئین تودیع و معارفه مدیر شبکه قرآن سیما برگزار شد

کدخبر: 2046151

در مراسمی ضمن تکریم از حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی مدیر پیشین شبکه قرآن سیما، محمدحسین محمدزاده به عنوان مدیر جدید این شبکه معرفی شد .

به گزارش « نسیم آنلاین » ، در مراسمی که با حضور رضا پورحسین قائم مقام معاونت سیما و مدیران شبکه قرآن سیما برگزار شد، از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی مدیر پیشین این شبکه قدردانی و محمدحسین محمدزاده به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی مدیر پیشین شبکه قرآن سیما در این نشست با اشاره به برنامه‌های مختلفی که در مناسبت های مختلف در شبکه انجام شده گفت: برنامه های «فاران»، «پرسمان»، «رصد» و «قرآن بخوان» را برای پخش روزانه آماده پخش داریم.

در این مراسم که در سالن جلسات شبکه قرآن سیما برگزار شد، پورحسین ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی گفت: با توجه به اینکه شبکه قرآن شبکه تخصصی است که تولید و پخش برنامه های قرآنی جذاب در دستور کار قرار دارد، امید است با حضور محمدحسین محمدزاده و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری اهتمام ویژه ای نسبت به گسترش علوم قرآنی و ارتقا سطح انس مخاطبان با قرآن را فراهم آوریم.

محمدحسین محمدزاده پیش از این مدیر شبکه رادیویی قرآن را عهده دار بود.

ارسال نظر: