هیچ‌کس به توانایی ما برای فتح یورو ایمان نداشت

رونالدو: پس از فینال یورو ۲۰۰۴، از خدا خواستم یک فرصت دیگر به من بدهد

کدخبر: 2046258

کاپیتان تیم فوتبال پرتغال گفت: پس از فینال یورو ۲۰۰۴ که مقابل یونان باختیم، من از خدا خواستم که یک بار دیگر این فرصت را به من بدهد تا شانسم را برای قهرمانی اروپا امتحان کنم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کریستیانو رونالدو شب گذشته در دقیقه 25 دیدار با تیم ملی فرانسه در فینال یورو 2016 به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. رونالدو در حالی که با چشمانی اشک‌بار زمین مسابقه را ترک می‌کرد به احتمال از دست رفتن دومین فینال یورو نیز فکر می‌کرد اما یاران او پس از مصدومیتش با انگیزه‌تر شده و در نهایت با گل دقیقه 109 ادر عنوان قهرمانی را به او هدیه کردند.

رونالدو در پایان در جمع خبرنگاران گفت: می‌خواهم از تمام هم‌تیمی‌‌هایم، از سرمربی‌مان و از تمام اعضای تیم‌مان در این دوره یورو، از مردم پرتغال و همه کسانی که همیشه حامی‌مان بودند و از ابتدای جام ما را تشویق کردند، تشکر کنم. این لحظه برای من لحظه‌ای بی‌نظیر است، نه تنها برای من بلکه برای تمام مردم پرتغال و ما هرگز این لحظه را فراموش نخواهیم کرد.

رونالدو افزود: ما فرانسه را شکست دادیم و از این بابت بسیار خوشحالم. اکنون یکی از شادترین لحظات دوران بازیگری من است. من همیشه گفته بودم که دوست دارم به‌همراه تیم ملی کشورم نیز جام ببرم و تاریخ‌ساز شوم و الان این کار را کردم. خدا را شکر می‌کنم که همه چیز آن گونه که ما می‌خواستیم شد.

ستاره رئال مادرید تأکید کرد: من واقعاً خوشحالم. این قهرمانی چیزی بود که من از مدت‌ها پیش به‌دنبالش بودم. پس از آن فینال یورو 2004 که آن را (در خانه به یونان) باختیم، من از خدا خواستم که یک بار دیگر این فرصت را به من بدهد تا شانسم را برای قهرمانی اروپا امتحان کنم.

«هیچ‌کس به توانایی ما برای فتح یورو ایمان نداشت»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: مردم پرتغال استحقاق این افتخار را دارند، همین‌طور بازیکنان ما. متأسفانه، امشب برای من اوضاع خوب پیش نرفت. من در همان دقایق ابتدایی مصدوم شدم، اما همیشه به توانایی هم‌تیمی‌هایم ایمان داشتم. آنها بازیکنانی باکیفیت هستند و با استراتژی که سرمربی‌مان داشت، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

مهاجم تیم ملی پرتغال در خاتمه تصریح کرد: من مدت زمان زیادی است که در فوتبال هستم و چیزهای زیادی را می‌توانم احساس کنم. امشب هم احساس کردم که اِدر آن کسی است که گل پیروزی ما را می‌زند.

رونالدو با سه گلی که در این دوره از جام ملت‌های اروپا زد مجموع گل‌هایش در چهار دوره حضورش در این رقابت‌ها را به 9 گل رساند و از این حیث در کنار میشل پلاتینی، ستاره پیشین تیم ملی فرانسه به‌عنوان بهترین گلزنان تاریخ یورو قرار گرفته است.

ارسال نظر: