یکی از دانش‌آموختگان بورسیه:

زاهدی نباید "صادقی" را به کمیته تحقیق در خصوص مرحوم ایوب آقایی راه می‌داد

کدخبر: 2046289

این دانشجوی بورسیه "محمود صادقی" را از فاقد بی‌طرفی لازم در ماجرای بورسیه‌ها دانست و گفت: انتظار ما از آقای زاهدی این بود که زیربار فشارهای مختلف نمی‌رفت و شخص مغرضی مانند صادقی را که فاقد صلاحیت قضاوت در امر بورسیه‌هاست را در کمیته حقیق در خصوص مرحوم ایوب آقایی راه نمی‌داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، یکی از دانشجویان عضو مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه ضمن تقدیر از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به خاطر تشکیل کمیته تحقیق در خصوص حادثه ناگوار پیش آمده برای مرحوم ایوب آقایی دانشجوی فقید بورسیه، درباره حضور آقای محمود صادقی در این کمیته نکاتی را بیان کرد.

این دانشجوی بورسیه با یادآوری مسئولیت آقای صادقی در وزارت علوم ایشان را از فاقد بی طرفی لازم در ماجرای بورسیه ها دانست و افزود: انتظار ما از آقای زاهدی این بود که زیربار فشارهای مختلف نمی رفتند و شخص مغرضی مانند آقای صادقی را که فاقد صلاحیت قضاوت در امر بورسیه هاست را در این کمیته راه نمی داد.

وی در ادامه گفت: با توجه به این که سه سال از ظلم به دانشجویان بورسیه می گذرد، اگر آقای صادقی ادعای بی طرفی و مقابله با بی عدالتی و ظلم را دارد یک برگ سند یا اظهارنظر از خود را ارائه بدهد که در مقابل این ظلم که در بیانات رهبر انقلاب نیز به آن اشاره شده است ایستاده اند. با توجه به فقدان صلاحیت و اثبات غرض ورزی سیاسی آقای محمود صادقی در امر بورسیه ها، بهتر است کمیته تحقیق درباره این حادثه مانع پایین آمدن شان و صلاحیت خود با حضور شخصی مانند آقای صادقی شود.

ارسال نظر: