دبیرکل جمعییت هلال احمر در گفتگو با «نسیم آنلاین»

طرح همای رحمت باعث تقویت حس انسان‌دوستی شده/ اهدای زمین برای ساخت آشیانه بالگرد در گیلان

کدخبر: 2046312

دبیر کل جمعیت هلال احمر ضمن حمایت از اجرای طرح ملی همای رحمت گفت: این طرح با هدف توانمندسازی و تقویت حس انسان دوستی اجرا می‌شود.

مهندس علی اصغر احمدی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین» در خصوص اجرای طرح ملی همای رحمت در ایام ماه مبارک رمضان افزود: اجرای طرح ملی همای رحمت فی النفسه فعلی زیبا و موثر بوده است .

وی ادامه داد: این طرح با هدف توانمند سازی و تقویت حس انسان دوستی و کمک به نیازمندان اجرا می شود، منتهی باید تاکید کنم ما به هیچ عنوان به دنبال موازی کاری با سایر نهادهای کمک رسان همچون کمیته امداد نیستیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در رابطه با مدیریت داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت:برای توسعه امور باید خود را به روز رسانی کنیم، امروز داوطلبان هلال احمر به خوبی در همه صحنه ها حضور دارند و ما برای افزایش کارایی در این حوزه به دنبال تقویت سمن‌ها در سراسر کشور و راه اندازی خانه های داوطلب توسط معتمدین مردم در شهرها هستیم.

احمدی در رابطه با راه اندازی آشیانه بالگرد در اردوگاه چاف در استان گیلان نیز در خاتمه خاطر نشان کرد: هلال احمر آمادگی اهدای زمین برای راه اندازی آشیانه بالگرد امدادی در این شهرستان را دارد و طی مذاکرات خوبی که با استاندار محترم استان گیلان صورت گرفت منابع مالی لازم برای تحقق این مهم تخصیص پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر: