حسن عباسی:

چرا یک مربی بیگانه باید هزار برابر جوانان ما حقوق بگیرد و هر روز هم غر بزند؟

کدخبر: 2046505

این استاد دانشگاه با بیان اینکه چرا یک مربی ورزشی بیگانه باید ماهانه یک میلیارد تومان درآمد داشته و هزار برابر حقوق جوانان ما حقوق بگیرد، گفت: آیا در این مملکت رئیس‌جمهور هم این همه حقوق می‌گیرد که یک بیگانه می‌گیرد و هر روز هم جلوی تلویزیون غر می‌زند؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حسن عباسی امشب در جمع مردم رفسنجان در مسجد امام‌‌ خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: امروز روز سراسری بازگشت به خانواده و صیانت از خانواده بود و مردم رفسنجان نیز مسیر طولانی از میدان شهدا تا مسجد امام خمینی(ره) را پیمودند و در دفاع از حجاب حرکت بزرگی انجام دادند.

وی بیان داشت: این حرکت در سراسر کشور آغاز شده و زمینه‌ای ایجاد خواهد کرد که در مردان غیرت و در زنان عفت بجوشد و در عصری که به عصر بی‌عفتی، بی‌غیرتی و بی‌حیایی و عصر قتل‌عام اخلاق بشر نام گرفته، غیرت و عفت جاری شود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: ایالات متحده آمریکا میلیون‌ها صفحه شامل تصاویر قبیح در فضای سایبر در قالب 30 میلیون وب‌سایت گذاشته و در گزارش مراکز آمریکایی آمده که 89 درصد کاربران این سایت‌ها آمریکایی‌ها هستند.

وی تصریح کرد: خطر بی‌حجابی هم در سطح جامعه و هم در رسانه‌ها و در فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، ماهواره‌ها و ... بلایی سر جامعه می‌آورد که در قرآن از آن تعبیری عجیب به ‌کار رفته است.

عباسی افزود: روزی که ابلیس برای خدا خط و نشان می‌کشید، خداوند به او گفت برو در اموال و اولاد کسانی که ولایت تو را پذیرفته‌اند شریک شو، شیطان در نسلی که از زنای ذهنی ایجاد می‌شود شریک است و خلق و خوی او در آن نسل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مقوله حجاب نه تنها در زنان بلکه در مردان نیز واجب است، لباس‌های تنگ که پسران و مردان می‌پوشند، محرک و نوعی بدحجابی مردان است.

عباسی با بیان اینکه اگر قرار است نسل اصلاح شود، ذهنیت پدر و مادر نیز نیاز به حجاب و عفاف دارد، ادامه داد: کسی که حیا ندارد، حیات ندارد و مانند مرده است.

وی فرزندان فاطمه زهرا(س) را ثمره فؤاد ایشان دانست و گفت: فؤاد لایه چهارم وجود ماست که هسته مرکزی است، آن حضرت نه نامحرمی را دیدند و نه نامحرمی ایشان را دید، برخی افراد لایه مرکزی وجودشان کور است.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنرانی خود به مسائل روز کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: کارکرد اسلام قسط است یعنی سهم هرکسی را بپردازیم.

وی ادامه داد: جنبش امروز انقلاب اسلامی مطالبه قسط است و هرکس هر چه بیشتر از حق برداشته، باید از حلقوم او بیرون کشید حتی اگر مهریه و کابین همسرش باشد.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: اگر می‌خواهیم جامعه آرمانی شکل دهیم، کارکرد دین در جامعه باید شکل داده شود.

وی اضافه کرد: جنبش مطالبه قسط باید در جامعه راه بیفتد و این مسأله سیاسی و یا جناحی نیست، مسأله قرآن است، ملتی که در گرمای بالای 50 درجه ماه رمضان و سرمای 22 بهمن، دفاع از حرم و ... در صحنه حاضر می‌شوند، بالاترین لیاقت را دارند و اگر قرار است قسط اقامه شود همه مردم باید قیام کنند و خواص باید قوام به قسط باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: یک مربی ورزشی ماهانه یک میلیارد تومان درآمد دارد و این حقوق از بیت‌المال به او پرداخته می‌شود، چرا یک بیگانه باید یک هزار برابر حقوق جوانان ما حقوق بگیرد که توپ زدن یاد دهد، مگر این همه پول می‌گیرید نمی‌توانید توپ زدن یاد بدهید.

وی ابراز داشت: آیا در این مملکت رئیس‌جمهور هم این همه حقوق می‌گیرد که یک بیگانه می‌گیرد و هر روز هم جلوی تلویزیون غر می‌زند.

عباسی تأکید کرد: اگر این همه پول به فوتبالیست بدهیم، به هنرپیشه بدهیم، دیگران بخورند و ... پس حکومت علوی چه می‌شود، وقتی فیش‌های حقوقی اصلاح می‌شود باید ورزش و هنر نیز اصلاح شود.

ارسال نظر: