رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت حلال احمر در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

تشریح عملیات امداد‌رسانی سیل اخیر در استان آذربایجان غربی/ امدادرسانی به ۶۰۸ نفر از آسیب‌دیدگان

کدخبر: 2046543

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلا احمر به تشریح ابعاد و روند امدادرسانی به شهرها و روستاهای تحت تاثیر سیل در استان آذربایجان غربی پرداخت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دکتر ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با «نسیم آنلاین» با اشاره به عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان سیل اخیر در استان آذربایجان غربی به تشریح این عملیات پرداخت.

وی گفت: ٥ شهرستان ماکو، چالدران، چایپاره، شوط و خوی و ١١روستا تحت تاثیر خسارات این سیل قرار گرفته‌اند که امداد رسانی در این مناطق در حال انجام است.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: در مجموع در طی عملیاتی که از روز یکشنبه 20 تیرماه شروع و ادامه دارد تا کنون به ٦٠٨نفر کمک‌رسانی شده و ٢٦٠ نفر با برپایی ٤٤ دستگاه چادر اسکان اظطراری داده شدند.

چرخساز در ادامه به روند تخلیه آب از منازل مسکونی مناطق تحت تاثیر سیل پرداخت و گفت: 25 واحد مسکونی تخلیه آب شدند و 3 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب خارج شدند.

این مقام عالی هلال احمر به اقلام توزیع شده بین مردم متاثر از سیل آذربایجان غربی اشاره کرد و بیان داشت: ١٨تیم امدادی با استعداد ١٣٨ نفر در حال عملیات امدادرسانی هستند که تا کنون 210 تخته پتو، 66 تخته موکت، 218 قوطی انواع کنسروجات و 100 کیلوگرم حبوبات بین مردم توزیع شده است.

چرخساز در پایان افزود: عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر: