تهیه کننده فیلم به «نسیم آنلاین» خبر داد:

"یتیم خانه ایران"، فصل پاییز اکران خواهد شد

کدخبر: 2046667

مدیر پخش فیلم ایران گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا فیلم سینمایی"یتیم خانه ایران" در فصل پاییز اکران شود.

محمدرضا تخت کیشیان تهیه کننده فیلم "یتیم خانه ایران" به خبرنگار « نسیم آنلاین »، گفت: فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" آخرین ساخته "ابوالقاسم طالبی" تمامی مراحل آن انجام شده و تحویل فیلم ایران و آقای علی سرتیپی شده است تا برای اکران آن برنامه ریزی شود.

علی سرتیپی مدیر شرکت پخش "فیلم ایران" نیز در مصاحبه ای گفت: فیلم سینمایی "یتیم خانه ایران" تحویل ما شده است و ما در حال برنامه ریزی هستیم تا این فیلم سینمایی در فصل پاییز در سینماها اکران شود. البته هنوز گروه سینمایی ان مشخص نشده است.

گفتنی است «یتیم‌خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که در سال‌های ۱۲۹۶ تا ۱۲۹۹ و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد را روایت می کند.

لازم به ذکر است علیرام نورایی، فرخ نعمتی، جعفر دهقان، بهار محمدپور، بهارک صالح‌نیا، مهری السادات آل‌آقا، داریوش اسدزاده، حمیدرضا تاج دولتی، محسن حسینی، ایمان صفا، مصطفی بهشتی، علی اصغر حیدری، والا شهیری، اسماعیل زنگله گیاه، محمدعلی شادمان و با حضور قطب‌الدین صادقی و صالح میرزا آقایی به همراه بازیگران خارجی نظیر برایان طرفه، برت جان کورن، پاول لسلی داونی، جان اتول در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

ارسال نظر: