برگزیده نظرسنجی مردمی برترین تیتراژ ماه رمضان در گقتگو با «نسیم آنلاین»:

ترانه بی نقص به ماندگاری "منو ببخش" کمک کرد

کدخبر: 2046677

حسین توکلی خواننده قطعه آهنگ "منو ببخش" گفت: به اعتقاد بنده قطعه آهنگ "منو ببخش" به خاطر سطح بالایی که به لحاظ ترانه، آهنگسازی و تنظیم داشت توانست به این جایگاه دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، بهترین تیتراژ پخش شده در ماه رمضان امسال بر اساس نظرسنجی که چندی پیش توسط برنامه موسیقایی "دوباره گوش کن" برگزار شد با اتفاقات غیرقابل پیش بینی موجه شد، در این نظرسنجی که با مشارکت بیش از 100 هزار نفر برگزار شد، حضور حسین توکلی، خواننده جوان در میان چندین هنرمند با تجربه و سرشناس در رتبه سوم نظرسنجی مردمی به خاطر تیتراژ جشن رمضان از اتفاقات قابل توجه این نظرسنجی محسوب بود.

حسین توکلی خواننده قطعه آهنگ "منو ببخش" در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، در خصوص حضورش در یکی از رتبه های برتر نظرسنجی مردمی بهترین تیتراژ ماه رمضان گفت: بسیار خوشحالم که در بین همکاران فعال، حرفه ای و خوشنام توانستم رتبه سوم این نطرسنجی مردمی را به دست بیاورم. که از آنجا که این جایگاه توسط مردم به من اهدا شده، برایم بسیار ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: به اعتقاد بنده قطعه آهنگ "منو ببخش" به خاطر سطح بالایی که به لحاظ ترانه، آهنگسازی و تنظیم داشت توانست به این جایگاه دست پیدا کند.

این خواننده افزود: به اعتقاد من در موفقیت یک اثر موسیقی، ترانه نقش بسزایی ایفا می‌کند و از همن جا از مریم ذاکری ترانه سرای قطعه "منو ببخش" بابت این ترانه زیبا و پرمحتوا قدردانی می‌کنم و معتقدم همین ترانه قوی از عوامل اصلی ماندگارشدن "منو ببخش" شد.

توکلی ادامه داد: قطعه آهنگ "منو بیخش" با یک وقفه ای 20 روزه مواجه شد اما در واقع می خواهم بگویم که این اثر در مجموع در عرض 48 ساعت جمع شد یعنی در یک روز صفر تا 100 قطعه "منو بخشش" انجام شد. وی در پایان گفت: قطعه "منو بیخش" از جمله کارهای دقیقه 90 ای من بود که البته معتقدم همیشه کارهای دقیقه 90 با استقبال گسترده ای روبرو خواهد شد چراکه بسیار غیرقابل پیش بینی از آب در خواهد آمد.

ارسال نظر: