یوسف کرمی:

فیلم "قهرمانان کوچک" در موضوع حمایت از تولید ملی پیش قدم شده است

کدخبر: 2046910

قهرمان تکواندو گفت: حمایت از تولید ملی موضوعی نیست که تنها به شعار دادن درباره آن اکتفا کنیم و به نظرم این فیلم در این حوزه پیش قدم شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، یوسف کرمی در رابطه با حضورش در پروژه سینمایی «قهرمانان کوچک» که در حال فیلمبرداری است، گفت: به نظر بنده "قهرمانان کوچک" کار بسیار خوبی است و من نیز به دلیل موضوعی که داشت و بحث حمایت از تولید ملی علاقه داشتم تا در کار حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: حمایت از تولید ملی موضوعی نیست که تنها به شعار دادن آن اکتفا کنیم بلکه باید در عمل همه سعی کنند تا در رابطه با تحقق آن قدم بردارند و به نظر بنده این فیلم در راستای این موضوع پیش قدم شده است.

کرمی بیان داشت: «قهرمانان کوچک» در حقیقت یک الگوسازی و فرهنگ‌سازی برای نونهالان و نوجوانان است تا مفهوم "حمایت از تولید ملی" را درک کنند، البته از یک جهت دیگر نیز این فیلم سینمایی الگوسازی مناسبی برای دانش آموزان است و آن هم در رابطه با ورزش است.

وی افزود: در این فیلم تعدادی دانش آموز تکنواندو کار هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانند در دستگیری تعدادی دزد موفق باشند، چنین فیلمنامه‌ای می‌تواند موجب شود تا نوجوانان به یادگیری ورزش‌های مختلف علاقه‌مند شوند.

وی در رابطه با نقشی که خود در این فیلم سینمایی ایفا می‌کند گفت: من تلاش خود را کردم تا کار خوب از آب دربیاید، آقای قناعت کارگردان فیلم و دیگر عوامل نیز تیم حرفه‌ای و بسیار خوبی بودند که کار کردن با آن‌ها تجربه خوبی برای بنده بود و خوشحال هستم که در کنارشان بازی در چنین پروژه‌ای را تجربه می‌کنم.

قهرمان تکواندو در پاسخ به این که دوست دارد بازیگری را ادامه دهد یا خیر، اظهار داشت: اگر پیشنهادهایی باشد که در آن نیز مانند این پروژه در نقش خود و در نقش یک ورزشکار حرفه‌ای بازی کنم قبول می‌کنم اما بازی که مرتبط با ورزش نباشد را نخواهم پذیرفت زیرا به نظر بنده بازیگری کار تخصصی بوده و در تخصص بنده نیز نیست.

وی افزود: همان طور که ما ورزشکاران دوست نداریم که کسی بدون تخصص لازم وارد حیطه ما شود، بدون شک هنرمندان نیز چنین خواهند بود.

کرمی در پایان در رابطه با شباهت و تفاوت‌های دنیای بازیگری و ورزش گفت: ورزش رزمی و بازیگری هر دو هنر هستند و در هر دو استفاده مناسب از توانایی‌های جسمی بسیار مهم است اما بحث این است که سینما و تلویزیون آدم‌های بسیار صبوری را می‌طلبد به طوری که در همین پروژه «قهرمانان کوچک» گاهی یک سکانس 5 ثانیه‌ای 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد و این واقعا کار سختی است.

ارسال نظر: