از گیشه فروش چه خبر؟

"دراکولا"ی رضا عطاران میلیاردر شد!/ رضا میرکریمی با "دختر"ش پول جمع می‌کند!

کدخبر: 2047012

"دراکولا" آخرین ساخته رضا عطاران که به تازگی اکران شده توانست طی یک هفته گذشته به فروش ۶۷۸ میلیون و ۴۳۳ هزار تومان و در کل به فروش یک میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، «دراکولا» آخرین ساخته رضا عطاران که به تازگی اکران شده توانست طی یک هفته گذشته به فروش 678 میلیون و 433 هزار تومان و در کل به فروش یک میلیارد و 654 میلیون تومان رسید؛ همچنین «دختر» رضا میرکریمی هم توانست طی یک هفته قبل به فروش 225 میلیون و 638 هزار تومان و در مجموع به فروش 582 میلیون و 866 هزار تومان برسد.

«دراکولا»ی عطاران میلیاردر شد!

«دراکولا» آخرین ساخته رضا عطاران که به تازگی اکران شده توانست طی یک هفته گذشته به فروش 678 میلیون و 433 هزار تومان و در کل به فروش یک میلیارد و 654 میلیون تومان رسید.

رضا عطاران، لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظر علیان، نیما راد، عباس محبوب، صادق حسنی، فروغ لسانی، فریده گل محمدی، محمد عدالت زاده، ژیلا دائی، علی مهربانی، محمود بیاتی، علی دوریش، سپیده جمالزاده، سوگل محرابی، آرش دوست محمدی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه این فیلم آمده است: الو...سلام قربان...خوبین... آقا منو دزدیدن... بله ... نمی شناسمشون...نه خیر سرکاری چیه...من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته... 38 سال، سنمو چرا می پرسین؟...نمی دونم کجا... شما باید پیدام کنین...آقا من گوشی ام آیفونه... ردیاب دارد...نمی شه پیدام کرد؟...آقا اومد...من قطع می کنم ...

رضا میرکریمی با «دختر»ش پول جمع می‌کند!

«دختر» رضا میرکریمی هم توانست طی یک هفته قبل به فروش 225 میلیون و 638 هزار تومان و در مجموع به فروش 582 میلیون و 866 هزار تومان برسد.

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند، شاهرخ فروتنیان، مسعود سخایی، نیوشا مدبر از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «دختر» آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم دانشگاهی اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست

«زاپاس» نیم میلیاردی در سینماهای کشور!

فیلم سینمایی «زاپاس» ساخته برزو نیک نژاد نیز توانست طی یک هفته گذشته به فروش 258 میلیون و 153 هزار تومان و در مجموع به فروش 490میلیون و 437 هزار تومان دست یابد.

امیر جعفری، ریما رامین‌فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، ماهان نصیری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

» زاپاس» یک کمدی اجتماعی است که داستان یک تیم فوتبال دسته سومی را روایت می‌کند .

فروش بیش از 4 میلیاردی «بارکد» کیایی

فیلم «بارکد» ساخته مصطفی کیایی توانست طی یک هفته گذشته به فروش یک میلیارد و 77 میلیون تومان و در مجموع به فروش 4 میلیارد و 586 میلیون تومان رسید.

در خلاصه داستان «بارکد» آمده است: پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم ،بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم .

بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، بابک بهشاد، علی کوچکی، شهرام جمشیدی، آرش تاج، رضا شریف نژاد، سحر آربین، مرجان علیزاده، پژمان بازغی و با حضور رضا کیانیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مهدویان با 877 میلیون تومان در سینماهای غبار گرفته، ایستاد!

«ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان توانست طی یک هفته گذشته به فروش 164 میلیون و 758 هزار تومان و در مجموع به فروش 877 میلیون و 823 هزار تومان برسد.

«ایستاده در غبار» داستان زندگی احمد متوسلیان است، در خلاصه این فیلم آمده است: احمد که عصیان نوجوانی اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می شود که باید در دروازه های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ ها دور از مرز ایران رقم می خورد .

هادی حجازی فر در نقش احمد متوسلیان و امیرحسین هاشمی، ابراهیم امینی و عماد محمدی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فروش بیش از 2 میلیاردی «رسوایی 2»

فیلم «رسوایی 2» ساخته مسعود ده نمکی توانست طی هفته گذشته به فروش 64 میلیون و 158 هزار تومان و در مجموع به فروش 2 میلیارد و 496 میلیون تومان دست یابد.

اتفاقات «رسوایی2» چند سال بعد از قصه «رسوایی» در یک شهر فرضی با داستانی تخیلی رخ می دهد .

اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق‌ شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه، اسماعیل خلج، امین ایمانی از جمله جدیدترین ساخته ده نمکی هستند.

ابراهیمیان به باشگاه میلیاردرها رسید!

«آآآآآدت نمی کنیم» ابراهیم ابراهیمیان هم طی یک هفته گذشته به فروش 120 میلیون و 948 هزار تومان و در کل به فروش یک میلیارد و 364 میلیون تومان رسید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «وقتی همه چی خوبه و خوشه زندگی کردن هنر نیست . »

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، هدیه تهرانی، حدیث میرامینی، پانته آ پناهی ها، شیرین یزدان بخش، نقی سیف جمالی، رویا حسینی، مهدخت مولایی از جمله بازیگران «آآآآدت نمی کنیم» به شمار می روند.

«ابد و یک روز» و فروش دور از تصورش

فیلم «ابد و یک روز» سعید روستایی در یک هفته گذشته به فروش 40 میلیون 306 هزار تومان و در مجموع به فروش 11 میلیارد و 208 میلیون تومان دست یافت.

در خلاصه این فیلم آمده است: «خانواده در تدارک مراسم عروسى سمیه هستند،اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می کند که در نهایت باعث ماجراهایی می شود . »

پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی از جمله بازیگران فیلم «ابد و یک روز» هستند.

«بادیگارد» از مرز 6 میلیارد و نیم گذشت

«بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا توانست طی یک هفته گذشته به فروش 3 میلیون و 591 هزار تومان و در مجموع به فروش 6 میلیارد و 660 میلیون تومان برسد.

«بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است .

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی،امیر محمدی ، علی گلبهاران، حامد شیخی از جمله بازیگران این فیلم به شمار می روند.

فروش 698 میلیونی «کفش‌هایم کو؟»

فیلم «کفش هایم کو؟» کیومرث پوراحمد هم طی هفت روز گذشته به فروش یک میلیون و 334 هزار تومان و در مجموع به فروش 698 میلیون و 103 هزار تومان رسید.

در خلاصه این فیلم آمده است: «حبیب کاوه کارخانه دار قدیمى مبتلا به بیمارى آلزایمر است. خانواده اش او را ترک نموده اند اما با بازگشت دخترش به ایران اتفاقاتى مى افتد . »

رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، مینا وحید، بهاره کیان‌افشار و شقایق فراهانی از جمله بازیگران فیلم «کفش هایم کو؟» هستند.

«من سالوادور نیستم» از مرز 14 میلیارد تومان هم عبور کرد

فیلم «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی طی هفته گذشته به فروش 2 میلیون و 694 هزار تومان و در مجموع توانست به فروش 14 میلیارد و 327 میلیون تومان رسید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و .. »

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی. با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی در «من سالوادور نیستم» ایفای نقش کرده اند.

«یک دزدی عاشقانه» برای بیش از میلیارد تومان!

«یک دزدی عاشقانه» ساخته امیر شهاب رضویان به فروش 7 میلیون و 418 هزار و در کل مدت اکران به فروش یک میلیارد و 330 میلیون تومان رسیده است.

داستان «یک دزدی عاشقانه» درباره دو دزد پیر کهنه کار است که پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شوند. به امید دریافت سهمشان از آخرین دزدی به سراغ زنی که همدستشان بوده می‌روند، اما زن پول‌ها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمردها علی‌رغم میل‌شان دوباره مجبور به دزدی می‌شوند، در حالی که شرایط در سال‌هایی که ایشان در زندان بوده‌اند، تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت ایشان می‌شود ...

مهدی هاشمی، فرهاد آئیش، لوون هفتوان، لادن مستوفی، امیر حسین رستمی، فرزانه قاسمی، احد محمدکرمی،‌ رابعه مدنی، غلامحسین میرزایی، نورمحمد ذوالفقاری، ذبیح اسماعیلی، فرهاد نوروزی، عبدالرضا پارسا، سهیل شمس، کوشیار کرمی، فاطمه شاهسواری، مهدی حیدری، اردشیر کاظمی، نکیسا نعمت نژاد، آزاده مهاجر، شفق شکری، ساناز مصباح، محمدرضا آبانگاه، علی بلوردی، علیرضا زارع پرست‌حق، ادمون اوراهی، پریسا صنعت کار، سپیده امینی، آلن هارطونی، بهنام خرم نیک، غزل شریفی، شیما علی عسگری، تایماز رضوانی، امیر شکویی، آیتک جاویدی‌نژاد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند

ارسال نظر: