در نامه‌ای به رئیس‌جمهور

سه نماینده خواستار ممانعت از ورود حسین فریدون به نهاد ریاست جمهوری شدند

کدخبر: 2047042

۳ نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار ممانعت از ورود حسین فریدون به نهاد ریاست جمهوری شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: 3 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور خواستار برخورد با حسین فریدون و ممانعت از ورود وی به نهاد ریاست جمهوری شدند.

متن نامه نمایندگان به شرح ذیل است:

آقای رئیس‌جمهور!

در تمامی رسانه‌های عمومی از جمله صدا و سیما توسط رئیس سازمان بازرسی کل کشور و دیگر منابع خبری به نقش مؤثر آقای حسین فریدون در فعالیت‌های غیرمجاز و نصب مدیران و بعضی از روسای بانک‌ها و ... به عنوان دستیار ویژه نقش مؤثری اشاره شد.

آقای رئیس‌جمهور!

حفظ قداست و جایگاه نهاد ریاست جمهوری و جنابعالی بیشتر از همه بر عهده این افراد نزدیک به شما است، لذا تأکید می‌نماییم ضمن ممنوع‌الورود نمودن دستیار ویژه‌تان و اعلام آن به ملت، نسبت به مسئولین نهاد ریاست جمهوری که مسائلی از این قبیل در کارنامه‌شان دارند تجدیدنظر فرمایید تا شرایط بهتری برای همکاری‌های جامعه فراهم شود.

آقای رئیس جمهور!

اخیرا در منابع خبری معتبر و مکتوب دستیار ویژه شما با تقلید صدای جنابعالی برای پیش برد اهداف فوق‌الذکر و در واگذاری زمینه‌هایی در کیش با کمک بعضی دیگر از مدیران نهاد و اخذ حق دلالی نقش داشته است.

حضرتعالی بنا بر این اخبار که خدمت شما هم رسیده، ایشان (دستیار ویژه را) از خودتان دور نموده‌اید ولی ایشان همچنان تلاش می‌کنند در کنار شما باشد و در امور دخالت کند.

سیدمحمدجواد ابطحی

حسینعلی حاجی‌دلیگانی

جواد کریمی‌قدوسی

ارسال نظر: