سردار سپهر مطرح کرد

تحول همه‌جانبه در سپاه براساس معنویت دینی و انقلابی‌

کدخبر: 2047177

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تحول همه‌جانبه سپاه براساس معنویت دینی و انقلابی، ‌راهبرد بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از سپاه نیوز، سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در آیین افتتاحیه مجتمع آموزشی فرهنگی امامت نمایندگی اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، تحول همه‌جانبه سپاه براساس معنویت دینی و انقلابی، ‌راهبرد بزرگ سپاه پاسداران است.

وی افزود: دینی‌سازی تمام شاکله سپاه و فعالیت به عنوان یک الگوی اسلامی انقلابی برای تمام نهادهای ایران اسلامی درخواست مقام معظم رهبری بوده است.

سردارسپهر تصریح کرد: رشادت، شجاعت، کارایی نظامی‌گری، ایمان، معرفت، شور و حال عارفانه، انقلابی‌گری و صمیمیت با ارکان انقلاب ویژگی‌های مشخص شده رهبرمعظم انقلاب برای سپاه پاسداران است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بعد از گذشت 38 سال از انقلاب همچنان براساس عمل مجاهدانه و عاشورایی شهید و جانباز تقدیم جهان اسلام و نظام می‌کنیم ،گفت: این پاسداری از نظام نیازمند بصیرت کامل و روحیه شهادت‌طلبی است و فرماندهی سپاه و مسئولان این نهاد مقدس این مهم را درک کردند.

سردار سپهر با اشاره به ضرورت گسترش کارهای معرفت‌افزایی و تعالی‌بخش افزود: در 5 سال گذشته 50 مرکز تربیتی در کشور ایجاد که 10 مرکز در مشهد، 10 مرکز در قم و 30 مرکز در مراکز استان‌ها ایجاد شده و 12000 صندلی آموزشی با همراهی شبکه بزرگ اساتید از حوزه علمیه و سپاه فراهم شده است، به طوری که شاید بتوان گفت معتبرترین سازمان فرهنگی آموزشی کشور از آن سپاه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: در تمام هزینه‌های این مرکز حتی یک ریال از بودجه‌های عمرانی دولتی مصرف نشده ‌و با مصالح ایرانی براساس معماری ایرانی اسلامی ساخته شده است.

سردار سپهر با اشاره به اینکه پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق در قم از این مرکز پشتیبانی می‌کند گفت: مجتمع فرهنگی آموزشی امامت دارای 500 نفر ظرفیت اسکان و همزمان 600 نفر ظرفیت آموزشی است که در مجموع ساخت سه مرکز آموزشی فرهنگی در سه شهر مذهبی مشهد، قم و شیراز مد نظر بوده و امروز مجتمع فرهنگی آموزشی امامت وابسته به نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در فاصه 300 متری به حرم مطهر رضوی در مشهد افتتاح شد.

ارسال نظر: