۱۶۲۵ روستای خراسان رضوی به اینترنت پرسرعت متصل شدند

کدخبر: 2047178

همزمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۶۲۵ روستای خراسان رضوی در پروژه های ارتباطی این استان به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، همزمان با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خراسان رضوی پروژه‌ اتصال 1625 روستا به اینترنت پرسرعت این استان افتتاح شد .

در این مراسم که در روستای صفی آباد منطقه طرقبه واقع در استان خراسان رضوی انجام شد، وزیر ارتباطات با اتصال ویدئو کنفراس به روستاهای دیگر واقع در شهر مشهد، ارتباط همزمان 1625 روستا در استان خراسان رضوی را افتتاح کرد .

دکتر واعظی با حضور در مسجد روستای صفی آباد در جمع مردم اظهار کرد: امکانات دولت متعلق به تمام مردم است و همگان مشاهده کرده ایم، زمانی که یک روستایی تمام امکانات را داشته باشد، شاهد افتخار آفرینی آن خواهیم بود .

وی خاطرنشان ساخت: مردم سرمایه های کشور هستند و روستاییان نیز بخش عظیمی از این سرمایه هستند به صورتی که امروز مسئولین بلند پایه افتخار می کنند که روستا زاده هستند .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گسترش فضای مجازی در روستاها بیان کرد: اینترنت هم فرصت دارد و هم تهدید اما این مسأله تنها با فرهنگ سازی برطرف می شود و با این فرهنگ سازی شاهد استفاده از فرصت های فضای مجازی خواهیم بود .

وی ادامه داد: باید در داخل کشور نیازمندی های مردم را برطرف کنیم تا هیچ شخصی برای رفع نیاز شخصی خود به ابزارهای خارجی رجوع نکند .

دکتر واعظی در پایان افزود: نگاه ما این است که اینترنت در خدمت ارتقای اندیشه و زندگی روستاییان عزیز باشد، تا بتوانیم با توسعه اقتصاد روستایی شاهد ارتقای اقتصاد کشور نیز باشیم.

ارسال نظر: