تابش در جمع خبرنگاران:

ایراداتی توسط فراکسیون امید به دولت وارد است/ اگر لازم باشد از استیضاح استفاده می‌کنیم

کدخبر: 2047266

عضو فراکسیون امید گفت: اشکالات، ایرادات و انتقاداتی توسط فراکسیون به دولت وارد است که به نوبخت و انصاری منعکس شده است تا در جلسه با رئیس‌جمهور مطرح و بازخورد آن به ما اعلام شود و تا متناسب با آن تصمیم‌گیری صورت گیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس دهم در حاشیه مراسم ختم همسر محسن آرمین در پاسخ به سؤالی پیرامون استیضاح وزیر رفاه در مجلس اظهار داشت: من خبری درباره اینکه هیأت رئیسه فراکسیون به جمع‌بندی برای استیضاح علی ربیعی داشته باشد، ندارم.

وی افزود: اشکالات، ایرادات و انتقاداتی توسط فراکسیون به دولت وارد است که به نوبخت و انصاری منعکس شده است تا در جلسه با رئیس‌جمهور مطرح و بازخورد آن به ما اعلام شود و تا متناسب با آن تصمیم‌گیری صورت گیرد.

تابش در پاسخ به سؤال دیگری پیرامون اینکه آیا در بین 60 امضاکننده استیضاح علی ربیعی از نمایندگان فراکسیون امید نیز بوده‌اند، تصریح کرد: اطلاعی ندارم. ممکن است امضا کرده باشند چون فراکسیون امید متشکل از نمایندگانی است که از یک طرف وظیفه فراکسیونی و از سوی دیگر وظیفه شخصی هم برای خود قائلند و ممکن است در جایی اقتضا این بود که آن نامه را امضا کنند.

تابش در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس، پیرامون لزوم تغییرات دیگر در دولت گفت: ما هنوز خودمان ارکان مجلس را استوار نکرده‌ایم. به نظر من فرصت زیاد است تا از راه تعامل و مذاکره با دولت اگر ضعف‌هایی هم هست منتقل کنیم و بازخوردهای آن را از دولت گرفته و متناسب با آن تصمیم‌ بگیریم.

عضو فراکسیون امید در مجلس افزود: اگر در جایی با دولت به این نتیجه رسیدیم که مشکلی وجود دارد اگر دولت در صدد رفع آن برآمد چه بهتر ولی اگر در جایی دیدیم وظیفه قانونی و شرعی ما اقتضا می‌کند باید با رعایت سلسله مراتب اقدامات خود را انجام دهیم.

وی افزود: اگر لازم شد استیضاح و طرح سؤال را نیز از دولت برای رفع مشکلات موجود مطرح خواهیم کرد.

تابش در پاسخ به سؤالی با این عنوان که آیا تغییرات اخیر در دولت اصولگرایانه است، تصریح کرد: ما چنین احساسی نداریم و از مدت‌ها پیش خود آقای رئیس‌جمهور اصرار داشت انصاری به بخش حقوقی برود و تصمیم گرفته شده جناحی و سیاسی نیست وکاملا مدیریتی است.

وی در پایان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا این تغییرات آغازگر تغییرات دیگر در دولت است، گفت: به نظر ما اگر باشد، خوب است.

ارسال نظر: