سردار وحیدی:

پیاده روی اربعین یک نهضت بزرگ است که تازه در مسیر تکامل خودش افتاده است

کدخبر: 2047502

رئیس مرکز راهبردی دفاعی گفت: پیاده روی اربعین یک نهضت بزرگ است که تازه در مسیر تکامل خودش افتاده و می‌تواند به بزرگترین حرکت انقلابی اسلامی و حماسی برگرفته از آموزه های دقیق مذهبی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری « نسیم آنلاین »، سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع و رئیس مرکز راهبردی دفاعی طی گفتگویی با ستاد خبری دومین جشنواره فرهنگی و هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی، درخصوص یکی از محورهای این همایش با عنوان «حماسه پیاده روی اربعین» اظهار داشت: پیاده روی اربعین یک نهضت بزرگ است که تازه در مسیر تکامل خودش افتاده و می‌تواند به بزرگترین حرکت انقلابی اسلامی و حماسی برگرفته از آموزه های دقیق مذهبی تبدیل شود.

وی افزود: این خودش جای توجه و عبرت بسیار دارد که ظرفیت های بزرگی در جهان اسلام و تشیع را به نمایش می‌گذارد. در همین راهپیمایی عظیم از همه ملتها شرکت می کنند و لذا این ظرفیت را دارد که بتواند عواطف و افکار عمومی و دل‌های گروه بسیاری از مسلمین را بهم نزدیک کند. اگر این حماسه توسعه داده شده و خوب پرداخت شود، می تواند روز به روز نقش مهمتری را در توسعه فرهنگ اسلامی در بین ملتها ایفا کند.

وحیدی تصریح کرد: زبان فرهنگ و هنر، زبانی بین‌المللی است که می‌تواند در جهت نمایش قدرت جهان اسلام به کار گرفته شود و برگزاری چنین جشنواره هایی فرصتی مغتنم برای دفاع از اسلام ناب و نمایش چهره پلید استکبار است.

دومین جشنواره فرهنگی و هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با موضوع بیداری و مقاومت اسلامی تا 5 مرداد ادامه دارد و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی www.jashnvareh-sepas.ir و یا کانال تلگرامی انجمن پیشکسوتان سپاس به آدرس telegram.me/sepasngo مراجعه کنند.

ارسال نظر: