گودرزی: برنامه مهم ما قبل از اعزام به المپیک، حفظ آرامش و نشاط برای قهرمانان است

کدخبر: 2047591

وزیر ورزش و جوانان با مثبت ارزیابی کردن شرایط امادگی قهرمانان در استانه اعزام به بازیهای ریو گفت : خوشبختانه با همراهی نزدیک و خوبی که با مدیران کمیته ملی المپیک داریم ، شرایط روحی خوب و امیدوار کننده ای برای اردوهای المپیکی ایران ایجاده شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از پایگاه خبری وزارت وررش و جوانان، یکصدمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست محمود گودرزی عصر شنبه برگزار شد . وزیر ورزش و جوانان با مثبت ارزیابی کردن شرایط امادگی قهرمانان در استانه اعزام به بازیهای ریو گفت : خوشبختانه با همراهی نزدیک و خوبی که با مدیران کمیته ملی المپیک داریم ، شرایط روحی خوب و امیدوار کننده ای برای اردوهای المپیکی ایران ایجاده شده است و تاکید ما حفظ آرامش و حمایت حداکثری از قهرمانان اعزامی ایران است.

دکتر گودرزی با اشاره به مراسم بدرقه کاروان المپیکی و پارالمپیکی ایران برای بازیهای ریو گفت : این هفته مراسم بدرقه ورزشکاران ایران بر گزار می شود و امیدوارم مثل همیشه این عزیزان موجبات شادی دل علاقمندان و دوستداران ورزش را با کسب نتایج مطلوب در بازیهای ریو فراهم کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از دولت تدبیر وامید برای فراهم کردن درخواست های وزارت ورزش و جوانان در راه المپیک و پارالمپیک اضافه کرد : علاوه بر این ، خوشبختانه در این دوره تعدد پاداش های ورزشکاران ایرانی قابل توجه است.

وی افزایش تعداد سکه های طلای مدال آوران بازیهای ریو ، ایجاد شرایط استخدامی مناسب و مطلوب در دستگاههای دولتی در مصوبه اخیر دولت ، ایجاد شرایط ادامه تحصیل برای انها ، واگذاری زمین در شهرهای جدید به مدال‌آوران ریو، حقوق ماهیانه وزارت ورزش و جوانان برای کسب سهمیه ها ، ده میلیون پاداش کمیته ملی المپیک بصورت جداگانه برای کسب سهمیه ها و جوایز دیگر کمیته ملی المپیک نظیر استخدام و ... از جمله موارد پاداش های مدال آوران بازیهای ریو ذکر کرد.

در بخش دیگری از نشست شورای معاونان دکتر نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی گزارشی از بازدیدهای متعدد خود از فدراسیون های ورزشی ارائه کرد و گفت : خوشبختانه گزارش فنی ما حاکی از امادگی ورزشکاران در 14 رشته اعزامی به بازیهای المپیک و 11 رشته حاضر در بازیهای پارالمپیک است و امیدوارم این روند خوب تا زمان اعزام به بازیها ادامه داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد :خوشبختانه با حمایت های دولت ما هیچ مشکلی در زمینه پشتیبانی از اردوهای ملی که نیاز بوده نداشته ایم.

ارسال نظر: