امشب؛

درمان بیماری ها در مطب طبیعت؛ از شبکه افق پخش می‌شود

کدخبر: 2048609

دومین قسمت مجموعه مستند "درمان سبز" با موضوع روش‌های طبیعی برای درمان بیماری‌ها، امشب ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، علم پزشکی طی دهه های گذشته پیشرفت زیادی داشته و موجب بهره مندی افراد بیشتری از نعمت سلامت و طول عمر شده اما داروهای شیمیایی و روش های نوین طبی، همیشه جوابگو نیستند و گاهی اوقات، نتیجه عکس می دهند چه اینکه انواع آزمایش ها و روش های تشخیص به ویژه استفاده از اشعه ایکس، خود به عاملی برای بروز عوامل بیماری زا تبدیل می شوند.

طب سنتی در این بین همواره جایگاه خاص خود را داشته و از سوی برخی افراد و حتی اشخاص متخصص، مورد توجه قرار گرفته است.

«درمان سبز» مجموعه ای مستند در مورد گرایش به سمت طب سنتی و استفاده از طبیعت برای درمان بیماری و در امان ماندن از بیماری ها است.

در دومین قسمت این مجموعه با انواع روش های طبیعی و استفاده از گیاهان دارویی و حتی غذاهای سالم، برای جلوگیری از بروز بیماری آشنا می شویم؛ در حالیکه سودای فروش داروهای مختلف، اجازه ترویج این روش ها را نمی دهند.

همچنین عنوان می شود که سبک زندگی اشتباه در دوران معاصر اشاره می شود که بیش از آنکه زندگی بخش باشد، باعث مرگ زودرس می شود.

استفان اچ کروشل، تهیه کنندگی و کارگردانی «درمان سبز» را بر عهده داشته است و دومین قسمت از این مستند چهارشنبه 30 تیرماه ساعت 21 از شبکه افق پخش خواهد شد. تکرار این برنامه هم روز بعد ساعت 12 به روی آنتن می رود.

ارسال نظر: