خدمات پستی موردنیاز خود را بر روی تلفن همراه دریافت کنید

کدخبر: 2049437

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست گفت: شهروندان ایرانی از این پس می‌توانند خدمات پستی موردنیاز را بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود دریافت کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از روابط عمومی شرکت پست، محسن ادبی فرد به همکاری و مشارکت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با یکی از سازمان های مردم نهاد (NGO ) تخصصی فعال در بخش ارتباطات اشاره کرد و گفت: نرم افزار کاربردی 'فاواکده' بر بستر اندروید که امکان دسترسی رایگان و مستقیم به خدمات پستی را فراهم می کند، در نتیجه این همکاری تولید و عرضه شد.

وی افزود: نرم افزار مذکور برای استفاده سریع و آسان از خدمات الکترونیکی و همچنین تحقق دولت همراه و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات مفید و کاربردی ارایه شده است.

ادبی فرد یادآورشد: نرم افزارفاواکده با رویکرد اصلی شبکه پستی در سال جاری مبنی بر توسعه فناوری اطلاعات طراحی شده، چرا که ارزش آفرینی بخش پست در گروی استفاده بهینه از فناوری اطلاعات است.

این مقام شرکت پست قابلیت های این نرم افزار را رهگیری مرسوله های پستی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و همچنین برآورد هزینه پستی برشمرد.

ادبی فرد در ادامه بیان داشت: نوآوری و تجارت الکترونیک از جمله اهدافی است که در سایه فناوری اطلاعات امکان پذیر است و براین اساس تلاش می شود به زودی، امکان استفاده بیشتر مردم از خدمات پستی بر بستر فناوری اطلاعات فراهم شود.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات ادامه داد: همکاری با سازمان های عمومی و تخصصی فعال در این بخش از جمله سازمان های مردم نهاد و شرکت های خصوصی در جهت توسعه فعالیت های شبکه پستی از دیگر اهداف تببین شده برای سال جاری است که همکاری با 'کانون کاربران آی سی تی' نیز در این راستا عملیاتی شده است.

ادبی فرد درخصوص دسترسی به این نرم افزار عنوان کرد: کاربران می توانند این نرم افزار را به صورت رایگان از طریق همه فروشگاه های اپلیکیشن اندروید دریافت کنند.

پیش از این حسین مهری مدیرعامل شرکت پست گفته بود، شرکت پست با گسترش تکنولوژی و ارتباطات در جهان ماموریت های جدید و نوینی را برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان ارایه می دهد و در زمینه گسترش فعالیت های الکترونیکی زیرساختهایی فراهم کرده تا به سمت دولت هوشمند حرکت کند.

ارسال نظر: