رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

آمریکا روز به روز به دشمنی‎اش می‎افزاید

کدخبر: 2049474

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به "آمریکا در محوریت دشمنی با انقلاب اسلامی" گفت: آمریکا از کودتای ۲۸ مردادماه که ۶۳ سال پیش رخ داد دشمنی خود را با ایران آغاز کرد و همچنان ادامه می‌دهد و روز به روز به دشمنی‎اش می‎افزاید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: داوود گودرزی یکشنبه‌شب در دوره خط امام(ره) (طرح ولایت) در دانشگاه بوعلی همدان با بیان اینکه انقلاب یک حرکت تدریجی از بدی‎ها به سمت خوبی‎هاست، اظهار کرد: انقلاب یک موجود در حال حرکت، زنده و پویا است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب یک موضوع همیشه در جریان است، افزود: نباید فعالیت‎ها به شکلی باشد که این حرکت متوقف شود و نباید به وضع موجود اکتفا کرد و باید انقلاب را پیش برد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تأکید بر اینکه انقلاب را باید حرکت داد تا سیر تکاملی آن انجام شود، اضافه کرد: سیر تکاملی آن پنج مرحله دارد که ما هم‌اکنون در مرحله سوم آن متوقف شده‎ایم و برای حرکت و عبور از این مرحله باید فعالیت‏‎های انقلابی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم این موجود زنده را هدایت کرده و از این مرحله نیز به مرحله بعدی برسانیم.

وی، مراحل سیر تکامل یک انقلاب را شامل مرحله اول انقلاب اسلامی، مرحله دوم نظام اسلامی، مرحله دولت اسلامی، مرحله چهارم جامعه اسلامی و مرحله پنجم تمدن‌سازی اسلامی دانست که چهار مورد اول در داخل مرزها انجام می‎گیرد و مورد پنجم فرامرزی است.

گودرزی در ادامه به نقطه شروع انقلاب از سال 57 تا به امروز اشاره کرد و یادآور شد: از آن روز تاکنون همچنان در حال انقلاب و تکامل سیر انقلاب اسلامی هستیم که توانسته‌ایم تا به امروز موفق باشیم.

وی تبیین کرد: انقلابی که پس از انقلاب منفعل شود و مراحل دیگر را انجام ندهد به نتیجه نخواهد نرسید، در این زمینه می‌توان به انقلاب مصر اشاره کرد چراکه پس از انقلاب به فکر نظام‌سازی نبوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تشریح کرد: تفاوت در دولت اسلامی و نظام اسلامی در این است که در نظام اسلامی شاکله اسلامی شکل گرفته است، اما محتوا اسلامی نشده که ما نیز در این مرحله به سر می‌بریم و باید به این امر توجه ویژه‌ای کنیم.

این مسؤول از اهداف و آرمان‌های انقلاب سخن راند و تبیین کرد: انقلاب اسلامی پنج هدف و آرمان دارد و به دنبال تحقق آزادی، استقلال، استکبارستیزی، کرامت انسانی و عدالت اجتماعی است.

گودرزی با اشاره به اینکه این پنج هدف شاخصه‌هایی برای سنجش دولت‎هاست و باید دولت‎ها را با این پنج شاخصه سنجید، افزود: با این پنج مؤلفه می‌توان فهمید که دولت‎ها انحراف داشته‌اند یا نه؟

وی اضافه کرد: سه چالش همیشه مانع سیر تکامل انقلاب و رسیدن به اهدافشان شده که اولین چالش آن دشمن است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به «آمریکا در محوریت دشمنی با انقلاب اسلامی»، گفت: آمریکا از کودتای 28 مردادماه که 63 سال پیش رخ داد دشمنی خود را با ایران آغاز کرد و همچنان ادامه می‌دهد و روز به روز به دشمنی‎اش می‎افزاید.

وی تأکید کرد: آمریکا از هیچ‌گونه توطئه‎، دشمنی‌، خیانت و توهین علیه ما دریغ نکرده است، این سینه‎چاکان آمریکا آن‌هایی هستند که وقتی در ایران بودند بالای سر درب کاباره‌هایشان نوشته بودند «ورود ایرانی‌ها ممنوع».

گودرزی با بیان اینکه همین‌ها مقاله‌هایی می‌نویسند که شما توهم دارید؛ دشمن کجا بود؛ دشمنی کجا بود؟ خاطرنشان کرد: این در حالی است که امام خامنه‌ای (مدظله‎العالی)‌ چند هفته یک بار دشمنی آمریکا، جنایت‌ها و توطئه‌هایش را در سخنرانی‌هایشان گوشزد می‌کنند، باید دید این همه تکرار و تذکر از روی چیست؟

رئیس سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: چالش دوم که جلوی راه پیشرفت انقلابی بودن را گرفته است وجود یک جریان غیر انقلابی است که از ابتدای انقلاب تا به امروز وجود دارد و همچنان مانع پیشرفت است.

وی یادآور شد: از همان ابتدا جریان غیر انقلابی را که منصب‌های نظام را به عهده گرفتند می‌توان بنی صدر نام برد که آن زمان 5 هزار پوند حقوق از سازمان سیا دریافت می‌کرد.

گودرزی عنوان کرد: در منصب‌های مختلف و در میان نماینده مجلس، استاندار، وزیر و... نیز افرادی بوده‌اند که مانع پیشرفت انقلاب شده‌اند.

وی، سومین و آخرین چالش که موجب مانع پیشرفت انقلاب می‎شود را کم‌کاری و غفلت از جریان انقلابی عنوان و اظهار کرد: جریان انقلابی و انقلاب را ناقص فهمیدیم، ناقص عمل کردیم و ناقص نیز بیان کردیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی، سه راهکار را پیشنهاد کرد و گفت: اول باید گفتمان انقلاب را بازتعریف کنیم، دوم مجاهدت انقلابی کنیم، چراکه وقت کم است، سوم جهاد روشنگری و تبیین را آغاز کنیم.

وی افزود: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حکم جهاد روشنگری و تبیین را داده و حجت را بر ما تمام کرده‌اند حال ما باید همواره با اشکال و ابزار مختلف با مردم صحبت کنیم و تبیین و روشنگری کنیم.

ارسال نظر: