فرشاد پیوس: شرکت در اردوی جهادی برای من مایه افتخار است

کدخبر: 2049571

پیشکسوت فوتبال کشور با بیان اینکه جهادگران با خدا معامله کرده‌اند و در سرما و گرما در کنار فقرا و محرومان هستند، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من این از خودگذشتگی توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فرشاد پیوس، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز فصل اردوهای جهادی، اظهارکرد: جهادگران بسیجی جوانانی مومن و دلسوز هستند که هر ساله با چشم پوشی از فرصت تفریح در تعطیلات تابستان و ایام نوروز برای خدمت به مستضعفین راهی مناطق محروم می شوند.

وی با بیان اینکه جهادگران با خدا معامله کرده اند و در سرما و گرما در کنار فقرا و محرومان هستند، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من این از خودگذشتگی توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود. بدون تردید راهی که این جوانان بسیجی طی می کنند به بهشت ختم می شود.

پیشکسوت محبوب باشگاه پرسپولیس، افزود: من جوانان جهادگر را می شناسم و می دانم که از اخلاق، منش و مرامی عالی برخوردارند. شاد کردن دل محرومان و فقرا به ویژه کودکان لذتی دارد که در هیچ کار دیگری یافت نمی شود. من برای مربی گری فوتبال و کمک به گسترش فوتبال در مناطق محروم، سفرهای زیادی انجام داده ام و مشکلات مردم مستضعف را از نزدیک دیده ایم. من با همه وجود در خدمت جهادگران بسیجی هستم و افتخار می کنم که به عنوان یک جهادگر در اردوی جهادی شرکت کنم.

فرشاد پیوس، تاکید کرد: هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت های سیاسی وظیفه دارند که به میدان بیایند و دست محرومان را بگیرند. باید دست به دست هم بدهیم و به جهادگران کمک کنیم تا محرومیت ریشه کن شود. خیرین و افرادی که از توانایی مالی برخوردارند باید زیر پر و بال جهادگران را بگیرند. جوانان جهادگر واقعا با شجاعت و اعتماد به نفس با وجود همه کمبودها وارد میدان محرومیت زدایی شده اند و این فرهنگ برای کشور بسیار ارزشمند است.

ارسال نظر: