حشد الشعبی: به زودی "الشرقاط" عراق آزاد می‌شود

کدخبر: 2049694

سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی "الحشدالشعبی" اعلام کرد که پیش بینی می‌کنیم، طی چند روز آینده شهر "الشرقاط" در استان "کرکوک" آزاد شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "احمد الاسدی" سخنگوی نیروهای الحشدالشعبی، از آزادی قریب‌الوقوع شهر «الشرقاط» آخرین پایگاه تروریست‌های داعش در استان کرکوک خبر داد.

الاسدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری المعلومه عراق، گفت: چند هفته‌ای است که تلاش می‌کنیم خانواده‌های پناهنده را از الشرقاط خارج کنیم و آن‌ها را به مکان‌های امن جهت کمک‌رسانی و رسیدگی به آن‌ها برسانیم.

وی در این باره افزود: نشست‌های متعدد و مستمری بین فرماندهی عملیات آزادسازی «الشرقاط» و نیروهای ویژه و لشگر نهم ارتش و الحشدالشعبی وجود دارد تا هر چه سریعتر این خانواده‌ها را به مکان‌های امن انتقال دهیم و این پرونده بسته شود.

سخنگوی الحشدالشعبی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم که این پرونده طی چند روز آینده بسته و تمام مایحتاج پناهندگان تأمین شود و شهر الشراقاط نیز آزاد شود.

روز گذشته (یکشنبه) هواپیماهای ارتش عراق، اعلامیه‌هایی را بر فراز منطقه الشرقاط و شهر موصل پخش کردند که از مردم خواسته شده بود با نیروهای امنیتی همکاری کنند و از محل تجمع تروریست‌های داعش دور باشند.

ارسال نظر: