سرلشکر رضایی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد عنوان کرد

گلوله‌ مقاومت مذاکره و جنگ را به نتیجه رساند نه تسلیم شدن

کدخبر: 2049695

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت سالروز عملیات مرصاد، با ذکر جزئیاتی از این عملیات، گلوله‌ مقاومت را رمز اصلی پیروزی و به نتیجه رسیدن مذاکرات عنوان کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت سالروز عملیات مرصاد، با ذکر جزئیاتی از این عملیات، گلوله‌ مقاومت را رمز اصلی پیروزی و به نتیجه رسیدن مذاکرات و پایان جنگ تحمیلی عنوان کرد.

متن یادداشتی که سرلشکر رضایی در صفحه شخصی‌ خودش منتشر کرده به شرح زیر است:

ایران قطعنامه ٥٩٨ را پذیرفته بود اما صدام زیر بار نرفت و یک هفته بعد به خرمشهر حمله کرد و شهر در محاصره قرار گرفت. با یاری خداوند متعال و همت رزمندگان اسلام پس از چهل‌وهشت ساعت نبرد طاقت‌فرسا، محاصره شکسته شد و دیگربار شهر در واپسین روزهای جنگ آزاد شد. ناگهان خبر رسید که ارتش صدام با کمک منافقین از غرب ایران واردشده و به‌سوی کرمانشاه در حال حرکت است.

بی‌درنگ با بالگرد از جبهه جنوب به اسلام‌آباد غرب آمدم. مشاهده کردم که منافقین با حمایت بمب‌افکنهای ارتش صدام از اسلام‌آباد عبور کرده و به سمت کرمانشاه رفته‌اند. سرداران کوثری و فضلی را مأمور کردم که عقبه آنها را ببندند. از سمت کرمانشاه هم شهید همدانی و شهید صیاد شیرازی کمک کردند و سرانجام قریب دو هزار نفر از منافقین در محاصره رزمندگان قرار گرفتند و... .

فردای آن روز بود که صدام رسماً پذیرش قطعنامه را اعلام کرد. بنابراین گلوله‌ مقاومت مذاکره و جنگ را به نتیجه رساند نه تسلیم شدن.

ارسال نظر: