سردار دهقان:

ایران اسلامی ملت‎سازی کرد و پیام انقلاب به دنیا صادر شد

کدخبر: 2049736

وزیر دفاع با بیان اینکه دشمنان در دستیابی به اهداف خود در جنگ هشت ساله ناکام ماندند، گفت: ایران اسلامی ملت‎سازی کرد و پیام انقلاب به دنیا صادر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار حسین دهقان عصر امروز در همایش بزرگداشت روز تویسرکان و عملیات غرورآفرین مرصاد در شهرستان تویسرکان، امنیت، توسعه و آسایش کشور را در گرو ایثارگری شهدا و جانبازان دانست و اظهار کرد: سرافرازی کشور به خاطر رشادت شهدایی است که برای دفاع از نظام و انقلاب خوش درخشیدند و تا پای جان ایستادند.

وی با اشاره به پذیرش قطعنامه 598 توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر به عقب برگردیم و تاریخ را ورق بزنیم، می‌بینیم که چه شرایطی منجر به پذیرش قطعنامه شد.

وزیر دفاع در ادامه با بیان اینکه دشمنان ما خاتمه جنگ را در حالی پذیرفتند که از غلبه بر ملت ایران ناامید شده بودند، گفت: با وجود هدف گرفتن هواپیمای مسافربری و بکارگیری بدترین سلاح‌های شیمیایی علیه رزمندگان در جبهه‌های جنگ، دشمن موفق نشد ملت و نظام بزرگ ما را تسلیم کند.

وی با اشاره به استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمنان درصدد برآمدند جنگ را خاتمه دهند تا طرف پیروز نداشته باشد اما تاریخ قضاوت می‌کند که پیروز اصلی این جنگ همه‌جانبه، جمهوری اسلامی ایران بود.

دهقان با بیان اینکه دشمنان در دستیابی به اهداف خود در جنگ هشت ساله ناکام ماندند، افزود: ارکان نظام عمق و عزت بیشتری یافت، ایران اسلامی ملت‎سازی کرد و پیام انقلاب به دنیا صادر شد.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس حقانیت و مظلومیت ملت ما به همه دنیا ثابت شد، تصریح کرد: بعد از جنگ پیوند ملت و نظام عمیق‌تر شد و روحیه شهادت‌طلبی و حس استقامت و مقاومت نیز تقویت شد.

این خبر در حال تکمیل است ...

ارسال نظر: