تکمیلی/ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها؛

محور کندوان از ساعت ۱۳ یکطرفه می‌شود/ بارش باران در مازندران/ ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی

کدخبر: 2050602

براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا هم اکنون در برخی از محورهای استان مازندران بارش پراکنده باران و در ارتفاعات استان‌های اردبیل، مازندران مه گرفتگی را شاهد هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل ازپایگاه خبری پلیس راهور ناجا، برابر آخرین اخبار دریافتی امروز شنبه ، اکثر محورهای استان خراسان شمالی و محورهای نور، بهشهر و بابلسر در استان مازندران دارای بارش پراکنده باران است.

طبق این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردارند.

روز گذشته (جمعه ) مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیک در جاده کرج - چالوس در محدوده بیلقان را سنگین اعلام کرده بود به نحوی که زمان سفر در این مسیر با افزایش 120 درصدی به 376 دقیقه رسید.

مرکز مدیریت راه های کشور، بر اساس تصاویر ثبت شده دوربین های نظارتی و گزارش راهداران، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین در محدوده های پلیس راه مهرشهر و ساسانی سنگین گزارش شده بود.

همچنین جاده هراز حدفاصل پلور تا گزنک ترافیک نیمه سنگین داشت، اما بقیه راه های اصلی کشور ترافیک روان داشتند.

به گزارش «نسیم آنلاین»، سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز گفت: به دلیل بار برگشت مسافران از ساعت 13 امروز تردد وسایل نقلیه از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

وی اظهار داشت: در پی این محدودیت ترافیکی، تردد وسایل نقلیه تا ساعت 5 صبح روز یکشنبه 10 مردادماه از کرج به سمت چالوس ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 امروز تا ساعت 5 صبح روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و بالعکس ادامه دارد.

ارسال نظر: