درگفتگو با «نسیم آنلاین» مطرح شد

واکنش احمد توکلی به حضور "فتحی‌پور" در وزارت صنعت: امثال او باید هم با نعمت‌زاده کار کنند!

کدخبر: 2050979

نماینده سابق مجلس در واکنش به انتصاب ارسالان فتحی‌پور به معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت اظهار کرد: "کبوتر با کبوتر باز با باز کند، همجنس با همجنس پرواز." امثال آقای فتحی‌پور باید با آقای نعمت زاده کار کند.

احمد توکلی نماینده سابق مجلس در گفتگو « نسیم آنلاین » در واکنش به انتصاب ارسالان فتحی پور به معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت اظهار کرد: "کبوتر با کبوتر باز با باز کند، همجنس با همجنس پرواز". امثال آقای فتحی پور باید با آقای نعمت‌زاده کار کنند!

وی در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار «نسیم آنلاین» درباره حضور الیاس حضرتی و محمدرضا تابش به عنوان دو فرد سیاسی در شورای پول و اعتبار نیز گفت: آقای حضرتی سابقه عضویت در کمیسیون اقتصادی را دارد و آقای تابش هم سابقه حضور در کمیسیون برنامه و بودجه را دارد، اما هیچکدام از آنها اقتصاد نخوانده اند.

وی افزود: حضور دو فرد اقتصاد نخوانده در شورای پول و اعتبار تاثیر خود را خواهد گذاشت اما بالاخره آنها از مجلس برای حضور در این شورا رای گرفته اند.

توکلی خاطرنشان کرد: با این که این دو نفر در کمیسیون اقتصادی مجلس سابقه حضور دارند، اما بهتر بود دو فرد اقتصاد خوانده به شورای پول و اعتبار می رفتند.

ارسال نظر: