ما با شرکت فناپ قرارداد امضا کردیم و اینکه تبلیغات دور زمین نصب نشده به ما مربوط نمی‌شود

عابدینی: پول نیست، شرکت‌ها تبلیغ نمی‌دهند

کدخبر: 2051596

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: اقتصاد در ایران پویا نیست و وضع مالی کمپانی‌ها اصلا خوب نیست و طبیعی است که در این شرایط آنها پول چندانی ندارند که بخواهند خرج کنند تا دیده شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ادعا می‌کند اقتصاد در ایران پویا نیست و به همین دلیل بازی‌های لیگ ایران خالی از تبلیغات دور زمین است. در حالی که دو هفته است لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شده است، در بسیاری از بازی‌ها جای خالی تبلیغات دور زمین به شدت دیده می‌شود و این موضوع اتفاقی نادر در فوتبال ایران است.

امیرعابدینی در این باره به « نسیم آنلاین » می‌گوید: ما با شرکت فناپ قرارداد امضا کرده‌ایم و اینکه تبلیغات دور زمین دیده نمی‌شود به ما مربوط نمی‌شود. این مساله به شرکت فن‌آپ ارتباط دارد و تحت هر شرایطی ما مبلغ 50 میلیارد از این شرکت می‌گیریم. حالا این که چرا آنها نتوانسته اند تبلیغ‌های استادیوم‌های مختلف را پر کنند دلایل مختلفی دارد. البته این شرکت در تعدادی از استادیوم‌ها موق شده تابلوها را پر کند.

او در مورد دلیل خالی ماندن تبلیغات دور زمین می‌گوید: دلیل این موضوع این است که اقتصاد در ایران پویا نیست و وضع مالی کمپانی ها اصلا خوب نیست. طبیعی است که در این شرایط آنها پول چندانی ندارند که بخواهند خرج کنند تا دیده شوند و همین می شود که شرکت فن آپ در گرفتن آگهی به مشکل می خورد.

رییس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در پایان است: شما به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین دقت کنید که پر شده است از پندهای اخلاقی. به نظر شما آیا شهرداری دوست ندارد از این تابلوها پول در بیاورد؟ با این حال شرکتی نیست که محصول خود را به نمایش بگذارد و به همین دلیل شهرداری مجبور شده که از شعارهای اخلاقی روی تابلوهای خود استفاده کند.

ارسال نظر: