جشن بزرگ دختران در فرهنگسرای خاوران

کدخبر: 2051730

جشن بزرگ دختران شهر تهران به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت (س) از سری برنامه‌های دهه کرامت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان کلی رأفت کریمانه در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ با اعلام خبر برگزاری جشن بزرگ دختران شهر تهران به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت سلام الله علیها گفت: یکی از ویژه برنامه‌های دهه کرامت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که با عنوان کلی رافت کریمانه اجرا می‌شود، برگزاری جشن ریحانه است که در آن از ۳هزار دختر فعال و موفق تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌های مختلف در بخش جنبی این برنامه بیان کرد: غرفه‌هایی با موضوع زندگی به سبک دخترانه ضمن کسب مهارت و آموزش فضایی شاد و مفرح برای دختران در نظر گرفته‌ایم. این غرفه‌ها شامل کتب و نشریات ویژه دختران، مشاوره، آموزش پخت کیک و غذاها توسط دختران، آموزش دوخت چادر و لباس به دختران، آموزش دمنوش‌های گیاهی، غرفه‌های بازی و سرگرمی و همچنین ارائه‌ بازی‌های فکری ویژه‌ دختران است.

دوستعلی افزود: برنامه صحنه‌ای جشن روز دختر از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ در آمفی تئاتر رو باز «سوم خرداد» فرهنگسرا با اجرای مجریان تلویزیونی آقای کاظم احمدزاده و خانم مژده لواسانی و همچنین حضور هنرمندانی چون مجید اخشابی، صابر خراسانی و گروه موسیقی دختران حنانه برگزار می‌شود.

رییس فرهنگسرای خاوران با بیان اینکه تجلیل از دختر شهید مدافع حرم، شهید محمد بلباسی از دیگر ویژه برنامه‌های این جشن است، افزود: کیک بزرگ جشن روز دختر که ماکتی از حرم حضرت معصومه (س)، در انتهای برنامه میان میهمانان آن حضرت تقسیم می‌شود.

دوستعلی در معرفی سخنران این مراسم بیان کرد: حجت الاسلام برمایی با موضوع سخنرانی فرزانگی دختران و تعمیق روابط عاطفی دختران و تعمیق روابط دختران در خانواده‌ها صحبت خواهند کرد. همچنین قرار است به دختران نخبه و ورزشکار دارای مدال‌های کشوری و جهانی و دخترانی که نام آن‌ها معصومه است، هدایایی به رسم یادبود تقدیم شود.

جشن بزرگ «ریحانه» روز پنجشنبه ۱۴ مرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ در فرهنگسرای خاوران به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، فرهنگسرای خاوران، سالن سوم خرداد برگزار می‌شود.

ارسال نظر: