نعمتی:

برخی مدیران میلیونی جزو دریافت کنندگان یارانه نقدی هستند

کدخبر: 2051989

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه در حال حاضر برخی از دریافت کنندگان حقوق های غیرمتعارف مشمول دریافت یارانه نقدی هستند، گفت: دولت ها در موضوع هدفمندی به تکالیف خود عمل نکرده و فاصله طبقاتی را افزایش داده اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهروز نعمتی در گفتگویی با تاکید بر ضرورت اصلاح مسیر هدفمندی،گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها چه در دولت قبل و چه در دولت فعلی به بیراهه رفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در قانون هدفمندی اشاره به این مهم شده که تنها افراد نیازمند جزو دریافت کنندگان یارانه نقدی باشند، افزود: حذف دهک های متمول که بارها از سوی مجلس تذکر داده شده و این موضوع در قانون بودجه سال گذشته نیز در غالب حذف 24 میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی دیده شده هنوز رخ نداده است.

اصلاح مسیر هدفمندی جزو تکالیف دولت است

وی تاکید کرد: اصلاح مسیر هدفمندی جزو تکالیف دولت بوده و باید هرچه سریع تر به مُر قانون در این باره عمل شودو.

نعمتی با بیان اینکه در موضوع هدفمندی انتظار بر این بود که فاصله طبقاتی کمتر شود، تصریح کرد: متاسفانه اعلام می شود که افراد دریافت کننده حقوق ها و مزایای چندمیلیونی و غیرمتعارف نیز جز دریافت کنندگان یارانه نقدی هستند که این تضاد جدی در جامعه است.

وی ادامه داد: قانون هدفمندی یارانه ها بسیار قانون خوبی است با این پیش شرط که طبق تکالیف اجرا شود.

عزمی در دولت برای اصلاح مسیر هدفمندی دیده نمی شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه در حال حاضر عزمی در دولت به ویژه وزارت اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اصلاح مسیر هدفمندی وجود ندارد، افزود: متاسفانه اعمال سلایق شخصی در بحث اجرای قانون هدفمندی به این قانون ضربه زده است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی،تاکید کرد:در بحث قانون هدفمندی یارانه ها باید مُر قانون رعایت شده و دولت به تکالیف خود در این باره عمل کند.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: