«نسیم آنلاین» یک مورد عجیب در وزارت امور اقتصادی و دارایی کشف کرد!

طیب‌نیا یک بازنشسته با مدرک فوق دیپلم ساختمان را معاون خود کرد/ در ساختمان باب همایون چه خبر است؟

کدخبر: 2052031

باید دید علی طیب‌نیا که در سه سال گذشته نشان داده که علاقه خاصی به این انتصاب‌های عجیب و غریب دارد برای پست دادن به دوست بازنشسته‌اش با مدرک فوق دیپلم ساختمان در سمت معاونت وزیر چه توجیحی را دارد؟

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »: وزارت امور اقتصادی و دارایی در سه سال گذشته و با حضور علی طیب نیا دستخوش انتصابهای عجیب و تامل برانگیزی شده که هر کدام از آنها بعضا موجبات به حاشیه رفتن ساختمان باب همایون را فراهم کرده است.

در 1100 روز اخیر افرادی در سمتها و پستهای مهم وزارت اقتصاد قرار گرفته اند که یا از تجربه مناسبی برای حضور در این سمت برخوردار نبوده اند و یا از برخی از ارتباطات خاص با مسئولین این وزارتخانه و یا افراد پر نفوذ دولت برخوردار بوده اند.

یکی از این انتصابها حضور محمد شرفشاهی در وزارت امور اقتصادی و دارایی است. شرفشاهی از همان شهریور ماه که علی طیب نیا از مجلس برای حضور در وزارت امور اقتصادی و دارایی رای اعتماد گرفت، به همراه دوست قدیمیش راهی ساختمان باب همایون شد و به عنوان مدیرکل دفتر وزارتی از وزارتخانه از وزیر اقتصاد حکم گرفت.

حدود یک سال بعد یعنی در آذر ماه 93 طیب نیا تصمیم گرفت شرفشاهی را به جمع معاونین خود اضافه کند به همین دلیل احمد صادقی گلمکانی را از معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی کنار گذاشت و دوست قدیمی خود را برای این سمت انتخاب کرد.

اما یافته های خبرنگار « نسیم آنلاین » نشان می دهد که محمد شرفشاهی در حالی حدود دو سال است به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع طیب نیا در وزارت اقتصاد مشغول به کار است که مدتهاست بازنشسته شده و شرایط حضور در پست معاونت این وزارتخانه را ندارد.

همچنین براساس سندی که به دست خبرنگار « نسیم آنلاین » رسیده، مدرک تحصیلی شرفشاهی فوق دیپلم ساختمان بوده و هیچ ارتباطی با نوع فعالیت وزارت امور اقتصادی و دارایی ندارد.

باید دید علی طیب نیا که در سه سال گذشته نشان داده که علاقه خاصی به این انتصاب های عجیب و غریب دارد برای پست دادن به دوست بازنشسته اش با مدرک فوق دیپلم ساختمان در سمت معاونت وزیر چه توجیحی را دارد؟

ارسال نظر: