سلیمانی: رقابت با شانس‌های نخست قهرمانی فرصتی برای قهرمانان اسکواش ایران است

کدخبر: 2052057

رییس فدراسیون اسکواش در مورد حضور و شرایط ملی‌پوشان در مسابقات جوانان جهان گفت: رقابت با شانس‌های نخست قهرمانی جهان فرصت قابل توجهی برای ملی‌پوشان کشورمان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مسعود سلیمانی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون در خصوص شرایط ملی پوشان گفت: ملی پوشان کشورمان با تعویض سه پرواز و دو ساعت راه زمینی وارد کشور لهستان شدند و در هتل مورد نظر مستقر شدند و بلافاصله در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر سرمربی خود انجام می دهند.

وی در ادامه افزود: گلاس کورت یا همان کرت تمام شیشه‌ای که در میدان اصلی شهر به صورت پرتابل احداث شده است برای برگزاری افتتاحیه و فینال مسابقات می‌باشد. آمریکا و هندوستان آخرین کشور‌هایی بودند که در هتل مستقر شدند و تمرینات خود را شروع کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان ملی‌پوش کشورمان در شرایط روحی و جسمی خوبی به سر می‌برند و مصدومیت جزئی سجاد زارعیان برطرف شده است ومنتظر شروع مسابقات هستند.

سلیمانی در ارتباط با حریفان و شرایط برگزاری مسابقات گفت: بازیکنان کشورمان با توجه به قرعه کشی انجام شده و اینکه اولین حضور بانوان ما در مسابقات جهانی می‌باشد شرایط را برای ملی پوشان کشورمان سخت‌تر کرده است .

قابل ذکر است ملی پوشان جوان پسر بازی اول خود را مقابل مقام های قهرمان جهان انجام می دهند.

ارسال نظر: