مقدم‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران

تلاش‌های آل‌سعود علیه ایران از سر استیصال است

کدخبر: 2052113

مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه با اشاره به اینکه عربستان به عنوان نایب آمریکا و اسرائیل شکست‌خورده منطقه‌ای است، گفت: تلاش عربستانی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی کاملاً مذبوحانه بوده و از سر درماندگی و استیصال است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار حمیدرضا مقدم‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان آمل، با اشاره به اوضاع سیاسی منطقه، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که امروزه در منطقه مطرح است فعال شدن عربستان سعودی بوده که با شفافیت علیه جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در منطقه تلاش دارد.

وی افزود: سعودی‌ها در این راه اخیراً دست به اقداماتی زدند که از جمله آن می‌توان به فعال کردن منافقان نام برد البته ایجاد اتصال بین منافقان و مجاهدین خلق با داعش و جریان تکفیری هم از دیگر اقدامات است.

مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران با تأکید بر آشکار شدن تماس و ارتباط رسمی آل‌سعود با رژیم غاصب اسرائیل که در گذشته نیز بوده ولی امروزه علنی و آشکار شد، گفت: حمایت و فعال کردن حزب منحله کومله و دموکرات از احزاب معارض در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اقدامات بوده که آنها را با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه علیه انقلاب وارد کار مسلحانه کرده است، همچنین این اقدامات با حمایت از گروه‌هایی بوده که منکوب شدند ولی طی سال‌های گذشته رویکرد سیاسی پیدا کردند.

* حمایت سعودی از افراد بر جای مانده از کومله و دموکرات

وی با اعلام اینکه اخیراً عربستان سعودی با افراد کومله و دموکرات تماس داشته و با حمایت به آنها پول تزریق کرده تا علیه ایران اسلحه به دست بگیرند، ادامه داد: تصور می‌کنم تلاش عربستان سعودی علیه ایران تلاشی کاملاً منفعلانه است و گروه‌هایی که فعال کرده هیچ خاصیتی ندارند، زیرا منافقان جمعیتی فرتوت و بی‌خاصیت هستند که سال‌ها است تاریخ مصرف‌شان گذشته و از سال حدود 1361 پس از انفجارهای متعدد، ترورها، بمب‌گذاری‌‎ها و وقایع هشتم شهریور و هفتم تیر مجبور شدند و در اختیار آمریکایی‌ها قرار گیرند.

مقدم‌فر با اشاره به اینکه منافقان در جنگ به صدام سپرده شدند تا علیه ایران در اختیار رژیم بعث بجنگند، تصریح کرد: این افراد بعد از سقوط صدام حتی نتوانستند در قرارگاه اشرف دوام بیاورند و آمریکایی‌ها آنها را در قرارگاه لیبرتی در عراق حمایت کرده و زیرپوشش مستقیم خود گرفتند تا از بین نروند.

وی افزود: امروزه سن منافقان بالا رفته، پیر شدند و فقط توان مزدوری از جنس جاسوسی به خاطر فارسی‌زبان بودن دارند، این افراد توان عملیاتی ندارند و آمریکایی‌ها نیز این مسئله را خوب می‌دانند.

مشاور عالی رسانه و فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران بیان کرد: این نیروهای در اختیار صدام این روزها در اختیار عربستان قرار گرفتند و برای مزدوری فعالیت دارند البته بیشتر استفاده از آنها جنبه تبلیغاتی و رسانه‌ای دارد تا توان عملیاتی و تهدید علیه کشورمان داشته باشد.

وی ادامه داد: سال‌ها است هیچ احساس تهدیدی از جانب منافقان نداشته و نداریم.

مقدم‎‌فر یادآور شد: امروزه عربستان میزبان خوبی از منافقان در همایش‌ها بوده و میزبانی از همایش پاریس از این جنس است البته فعالیت عربستان برای اتصال آنها با داعش و دیگر گروه‌ها رسمیت یافته و نقش عربستان و حمایت از منافقان در این بین آشکار شد.

* ملاقات مریم رجوی با محمود عباس با تلاش عربستانی‌ها

وی ادامه داد: ملاقات مریم رجوی با محمود عباس با واسطه‌گری سفیرشان در پاریس از دیگر مواردی بود که در آن عربستانی‌ها خود را نشان دادند هر چند این تلاش‌ها مذبوحانه است و از سر ابتکار، خلاقیت و تهاجم عملیاتی نیست بلکه از سر درماندگی و استیصال است.

مقدم‌فر گفت: عربستان در جنگ نیابتی منطقه در عراق و سوریه به همراه آمریکا شکست خورد، فلوجه به مردم بازگشت کرده و هم‌اکنون عربستان به عنوان نائب آمریکا و اسرائیل نائب شکست‌خورده منطقه‌ای است و کارهایی همانند تماس با منافقان، فعال کردن کومله، دموکرات و درست کردن معارض علیه ایران حرکتی مسخره و استهزاآمیز است.

ارسال نظر: