سیدیاسر جبرائیلی نوشت:

در باب رابطه خودکشی معاون مالی حزب کارگزاران با ایمان به لیبرالیسم

کدخبر: 2052187

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه رابطه روشنی میان خودکشی معاون مالی حزب کارگزاران و ایمان این طیف به ایدئولوژی لیبرالیسم وجود دارد نوشت: برای لیبرال‌ها اهمیتی ندارد نه فقط در کشور که حتی در مجموعه خودمانی تحت مدیرتشان، نظام توزیع ثروت به تضادهای طبقاتی کشنده منجر شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدیاسر جبرائیلی کارشناس سیاسی در مطلبی در خصوص خودکشی معاون امور مالی حزب کارگزاران نوشت:

به نظرم رابطه روشنی میان خودکشی معاون مالی حزب کارگزاران و ایمان این طیف به ایدئولوژی لیبرالیسم وجود دارد.

لیبرال ها دنیا را به مثابه جنگلی می بینند که انسان ها در آن حق دارند برای تمتع هرچه بیشتر از مواهب جهان، آزادانه بکوشند، لکن تکلیفی در برابر سایر انسان‌ها برای خود قائل نیستند و مفهوم عدالت جایگاهی در ساختمان معرفتی شان ندارد. این است که برایشان اهمیتی ندارد نه فقط در کشور، حتی در مجموعه کوچک و خودمانی تحت مدیرتشان، نظام توزیع ثروت به تضادهای طبقاتی کشنده منجر شود.

سرپرست دادسرای جنایی گفته است: در حالی که هر یک از اعضای حزب مثل مرعشی و عطریان‌فر ماهیانه ٦ میلیون تومان حقوق می‌گرفتند این فرد تقاضای مساعدت مالی جهت شهریه دانشگاه دختر خود را داشته که اقدامی نشده؛ این فرد کپی وصیت نامه را در تمامی فایل‌ها قرار داده که حقوق وی یک میلیون تومان بوده است.

لیبرالیسم وعده بهشت زمینی به مومنان به خود می دهد اما برای آنها که نتوانند از فرصت آزادی بهره برده و بهشت این جهانی خود را بسازند، نه فقط فقر، که مرگ و خودکشی ناشی از این ناکامی را نیز طبیعی می داند: خودکشی، حقی است که انسان‌های آزاد می‌توانند هرگاه بخواهند، از آن استفاده کنند!

ارسال نظر: