اوضاع تولید بدتر شد

رکود در بهار ۹۵ شدت گرفت/ رشد منفی تولید ۱۳ محصول صنعتی کشور در سه ماهه اول امسال+ جدول

کدخبر: 2052252

جدیدترین آمار از تولید انواع کالا نشان می‌دهد در سه ماه نخست امسال بخش صنعت علی رغم تمام وعده ها همچنان با کاهش تولید روبه رو بوده است و تولید ۱۳ قلم کالای صنعتی در این دوره از ۰.۷ تا ۹۵.۱ درصد کاهش داشته است.

به گزارش « نسیم آنلاین » براساس جدیدترن آمار از تولید کالاهای منتخب صنعتی در سه ماهه امسال تولید اتوبوس و مینی بوس منفی 55.3 درصد، کمباین کشنده منفی 44.7 درصد، تراکتور منفی 10.9 درصد و انواع خودروهای سواری نیز بدون تغییر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

دربخش لوازم خانگی نیز تولید انواع تلویزیون تخت در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته منفی 26.6 درصد، ماشین لباسشویی منفی 6.6 درصد و یخچال فریزر 1.6 درصد اعلام شده است.

همچنین تولید کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی نیز در سه ماهه نخست امسال با کاهش قابل توجهی رو به رو بوده است به نحوی که تولید سیمان منفی 11.3 درصد، کاشی و سرامیک منفی 39.5 درصد، ظروف چینی منفی 18.8 درصد، محصولات فولادی منفی 1.1 درصد است.

آمار تولید کالاهای منتخب پتروشیمی به تفکیک محصولات شمیایی و پلیمری نیز نشان می‌دهد در این حوزه نیز با کاهش تولید روبه رو بوده‌ایم. برهمین اساس تولید اپو اکسی رزین منفی 100 درصد و استایرن بوتادبن رابر منفی 4 درصد اعلام شده است البته در این حوزه ما شاهد رشد تولید اکریلومیترویل بوتادین استایرن نیز هستیم.

جزئیات تولید انواع کالا در سه ماهه نخست امسال به شرح زیر است:

ارسال نظر: