چمران، رییس شورای شهر تهران پاسخ می دهد

دستفروشی موضوع برنامه امشب پایش

کدخبر: 2052548

برنامه اقتصادی پایش امشب یکشنبه۱۷ مرداد با موضوع دست‌فروشی و و اقدامات شهرداری و شورای شهر تهران برای مقابله و ساماندهی آن به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در این برنامه مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها و دکتر احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه پایش موضوع دست‌فروشی و بازار برای تولیدکنندگان خرد و کم سرمایه را بررسی می‌کنند. اخیراً شورای شهر تهران با تغییر اساسنامه شرکت شهربان، به مأمورین این شرکت اجازه برخورد با دست‌فروشان داده است. همچنین در بخش خبری تحلیلی پایش این هفته پیش‌بینی نرخ ارز بعد از یکسان‌سازی، پیش‌بینی قیمت طلا و نظارت بانک مرکزی بر بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری درگفتگو با کارشناسان بررسی خواهد ‌شد.

در بخش پایانی برنامه پایش، علی شمسی از دست‌فروش‌های جوان خیابان ولیعصر و زهرا رنجبرکهن از دست‌فروش‌های مترو تهران با حضور در این برنامه از تجربیات خود و برخورد مأموران شهرداری می گویند. سؤال نظرسنجی برنامه به این شرح است: آیا دست‌فروشی جرم است ؟ 1- بلی 2 - خیر علاقه‌مندان به شرکت در نظرسنجی برنامه این هفته می‌توانند عدد گزینه موردنظر خود را به سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند. برنامه پایش به تهیه کنندگی توحید آتشبار و اجرای کیا داود اسفندیاری،کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی از این شبکه پخش می‌شود.

ارسال نظر: