سردار جزایری:

حداکثر حقوق فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حد مجاز نیست/ اصلاح حقوق نظامیان در سال جاری

کدخبر: 2052658

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه حداکثر دریافتی کارکنان و مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حد مجاز که قانون تعیین کرده است، نبوده، گفت: سیاست ستاد کل در مورد حقوق‌ها، کاهش فاصله میان حداقل و حداکثر دریافتی‌هاست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی پیرامون وضعیت حقوق کارکنان نیروهای مسلح اظهار داشت: حداکثر دریافتی کارکنان و مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حد مجاز که قانون تعیین کرده است، نبوده و با توجه به موضوع حقوق‌های نجومی که اخیرا مطرح شده مجددا این مسأله در همه بخشهای نیروهای مسلح مورد بررسی و بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در مورد برخی مشاغل از جمله اعضای هیأت‌های علمی مراکز دانشگاهی نیز تصمیماتی گرفته شد تا سقف و حداکثر دریافتی‌ها از آنچه قانون تعیین کرده بیشتر نشود.

جزایری با اشاره به اصلاحات بعمل آمده سال های اخیر در حقوق کارکنان نیروهای مسلح تصریح کرد: در نیروهای مسلح در سال گذشته یکبار اصلاح حقوق کارکنان بعمل آمد که در آن حداقل دریافتی کارکنان افزایش یافت و در سال جاری نیز بنا داریم این کار را انجام دهیم تا بین حداقل و حداکثر دریافتی ها تعادل بیشتری ایجاد شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: با اتخاذ تدابیر جدید در ستاد کل نیروهای مسلح امیدواریم با افزایش حداقل دریافتی کارکنان جدید الورود و کسانی که از دریافتی کمتری برخوردارند، گشایشی در امور معیشتی کارکنان اعم از ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بعمل آید.

ارسال نظر: