برگزاری ۶۰ عنوان برنامه به همت سازمان بسیج مستضعفان

کدخبر: 2052690

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بر گزاری کارگاههای حجاب و عفاف در ۳۵۰۰ ناحیه بسیج جامعه زنان، برگزاری کارگاه "سواد رسانه ای"، آشنایی با شبکه های ماهواره ای، برگزاری همایش دختران آسمانی و کارگاه عاشقان ولایت را بخش دیگری از برنامه های دهه کرامت نام برد که به همت سازمان بسیج مستضعفان برگزار می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، سید محمد حسینی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری بیش از 60 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت سلسله نشست ها، همایش ها و مسابقات فرهنگی و نیز کارگارههای آموزشی در پایگاه های بسیج کشور برگزار می شود.

وی از برافراشتن پرچم منقش به امام رضا(ع) در شهرستان هایی که میدان به نام امام رضا(ع) دارند، خبر داد و گفت: استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در تمامی استان های کشور مورد توجه قرار می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بر گزاری کارگاههای حجاب و عفاف در 3500 ناحیه بسیج جامعه زنان، برگزاری کارگاه «سواد رسانه ای»، آشنایی با شبکه های ماهواره ای، برگزاری همایش دختران آسمانی و کارگاه عاشقان ولایت را بخش دیگری از برنامه های دهه کرامت نام برد که به همت سازمان بسیج مستضعفان برگزار می شود.

ارسال نظر: