معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه، آموزش عمومی برگزار می‌شود

کدخبر: 2052713

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی با موضوعات صبر، سلامتی، انصاف، رزق حلال توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در هشت رشته، عکاسی، رسانه‌های اجتماعی، فیلم و فیلمنامه‌نویسی، کارتون، نقاشی‌خط، طراحی پوستر، اینفوگرافی و موشن‌گرافی با دبیری استادان برجسته و به نام هر یک از این رشته‌ها در مرداد و شهریورماه برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با هدف آموزش عمومی و ترویج فرهنگ صبر، سلامتی، انصاف، رزق حلال و بیان مفاهیم مرتبط با این موضوعات به زبان هنر و رسانه است و امیدواریم با مشارکت و همیاری هنرمندان و صاحبان قلم و اهالی رسانه بتوانیم در این زمینه گام‌های مؤثری برداریم.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره هریک از بخش‌های این جشنواره اظهار داشت: هریک از بخش‌های جشنواره که با دبیری یکی از استادان صاحب‌نام این رشته برگزار می‌شود، نحوه برگزاری و داوری متفاوتی دارد که جزئیات هریک از آنها از طریق فراخوان‌هایی در سایت resaneh.farhangsara.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.

جزییات بیشتر این جشنواره به زودی اعلام می‌شود.

ارسال نظر: