بر اساس تفاهم نامه همکاری هلال احمر و سازمان فروش اموال تملیکی صورت می‌گیرد

خرید کالاهای موردنیاز هلال احمر از سازمان املاک تملیکی به قیمت مناسب

کدخبر: 2052915

معاون منابع انسانی جمعیت هلال احمر از خرید کالاهای موردنیاز این نهاد از سازمان املاک تملیکی با قیمت مناسب و ارزان خبرداد.

دکتر ابوالقاسم گرجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین» گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان املاک تملیکی کشو، از این پس کالاهای موردنیاز هلال احمر با قیمت ارزان و مناسب از این سازمان خریداری می‌شوند.

وی در تبیین چگونگی خرید این کالاها به خبرنگار ما گفت: 4 نوع اقلام در سازمان املاک تملیکی موجود است، انبارهای غذایی، مصادره‌ای، جنس‌های مختلف موجود در انبار و کالاهای قاچاق، هلال احمر نسبت به خرید 3 مورد نخست این کالاها با قیمت کارشناسی سازمان املاک تملیکی اقدام خواهد کرد.

معاون منابع انسانی جمعیت هلال احمر در رابطه با آخرین اخبار از توزیع 20 هزار بسته غذایی در بین مردم سیستان و بلوچستان نیز افزود: اقدامات اولیه در این زمینه صورت گرفته است و تا هفته آینده در صورت مناسب بودن آب و هوای منطقه این بسته‌های غذایی در بین مردم توزیع خواهد شد.

وی اعلام کرد که قرار است این رویکرد در 5 استان محروم کشور از جمله هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی و .. در صورت تامین منابع مالی و لجستیکی ادامه پیدا کند.

ارسال نظر: