شکست سنگین "جیش الفتح" در "حلب" سوریه

کدخبر: 2052929

گروه موسوم به "جیش الفتح" بعد از شکست در گشودن گذرگاهی برای خودروهای نظامی خود به سمت مناطق شرقی حلب مدعی شد که نبرد جدیدی را تحت عنوان "نبرد آزادسازی حلب" آغاز کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، از 7 روز پیش درگیری های شدیدی در حلب بین نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش از یک طرف، با گروه فتح الشام و 21 گروه تروریستی در ائتلاف «جیش الفتح» جریان دارد.

این درگیری ها، شدیدترین درگیری هایی است که تاکنون در حلب رخ داده است.

العالم نوشت: ارتش سوریه توانسته است در برابر حملات شدید گروههای تروریستی مقاومت و ایستادگی کند، اما گروه «جیش الفتح» توانست در محور الراموسه در جنوب حلب نفوذ کند و مدعی شد توانسته است اوضاع را در جهت شکستن محاصره تغییر دهد.

اما منابع نظامی سوریه به شبکه العالم تاکید کردند که عناصر جیش الفتح نمی توانند به سادگی در این منطقه تردد کنند، زیرا الراموسه همواره زیر آتش دو طرف است و درگیری ها نیز هنوز ادامه دارد.

ارتش سوریه و هم پیمانانش غروب دیروز توانستند بخش هایی از غرب الراموسه را از تروریست ها پاکسازی کنند.

همچنین در درگیری در دو دانشکده نظامی حدود 70 تروریست از جمله 5 سرکرده گروههای تروریستی «فیلق الشام» و «احرار الشام» کشته شدند.

از اواخر شب گذشته گروههای «نورالدین زنگی» و «فیلق الشام» و «جبهه النصره» و «ترکستانی» حملات خود را از شرق روستای المشرفه و ارتفاعات احد و موته در دو دانشکده نظامی به پایگاههای ارتش سوریه و مقاومت آغاز کردند.

ارسال نظر: