مدیر کل سازمان تبلیغات استان تهران:

بیش از هفت هزار برنامه در دهه کرامت

کدخبر: 2053083

حجت الاسلام نیک نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: ۱۷۵ مورد مراسم ویژه با پاسخ به سوالات پیرامون مناسبت های این دهه تدارک دیده شده است که توسط روحانیان مستقر در مناطق روستاها و شهرک های اقماری انجام می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام نصیر نیک نژاد، در گفت وگو با برنامه «اینجا تهران است» از رادیو تهران به برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: برنامه های متعدی به مناسبت این دهه پیش بینی شده است، در مجموع سازمان تبلیغات اسلامی در شهر استان تهران 7 هزار 236 برنامه به شکل برجسته و ممتاز برای این دهه پیش بینی کرده است. ما اعزام 2 هزار مبلغ را در مراکز تبلیغاتی مساجد، حسینیه ها و پایگاه های اوقات فراغت به صورت روزانه پیش بینی کردیم. برای مبلغین، برنامه هایی با محوریت شخصیت علی بن موسی الرضا (ع) و سایر ائمه بویژه حضرت معصومه (س) در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیر کل تبلیغات استان تهران، در 150 پایگاه تابستانی بوستان معرفت برنامه هایی با موضوع معارف رضوی توسط مربیان در قالب پرسش و پاسخ و گفتمان دینی برگزار می شود و بیش از 2 هزار کتاب و نشریات پیرامون شخصیت حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) تهیه شده و در اختیار گروه هدف قرار می گیرد.

وی به برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و افزود: بیش از 10دوره آموزش تخصصی درس هایی از زندگی امام رضا (ع) ویژه اقشار تاثیرگذار، مسئولین و مبلغین تشکل های دینی و هیئت های مذهبی تدارک دیده شده است و تعداد 500 حسینیه و هیئت های محوری استان تهران ویژه ولادت امام رضا (ع) هدایت و ساماندهی می شوند.

تولید و ارسال 10 هزار پیامک بین گروه های هدف شامل مداحان، مبلغین، هیئت های مذهبی و برگزاری 10 جشن محوری در هیئت های محوری سطح شهر تهران و شهرستان های تابع از دیگر برنامه هاست.

حجت الاسلام والمسلمین نیک نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: 175 مورد مراسم ویژه با پاسخ به سوالات پیرامون مناسبت های این دهه تدارک دیده شده است که توسط روحانیان مستقر در مناطق روستاها و شهرک های اقماری انجام می شود و در 800 موسسه قرآنی جشن های مختلفی با برنامه های قرآنی با موضوع نوع ارتباط قرآن با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در روایات برگزار می شود.

در سایت های مجازی هم مقالات، احادیث و مسابقات ویژه زندگی و شخصیت حضرت ثامن الائمه (ع) در حال برگزاری است که اینها فشرده ای از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران است.

ارسال نظر: