شیخ "نبیل قاووق":

رژیم صهیونیستی و عربستان توانایی مقاومت در برابر حزب‌الله را ندارند

کدخبر: 2053110

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به تلاش‌های بی‌فایده "ریاض" و "تل آویو" برای ضربه زدن به محور مقاومت، تأکید کرد که سیاست‌های عربستان همچنان بار سنگینی بر دوش ملت‌های منطقه است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: «نبیل قاووق» نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله بار دیگر از سیاستهای مخرب آل سعود در منطقه انتقاد کرد و آن را ننگی برای کشورهای عربی نامید.

قاووق در جریان سخنرانی در میدان عمومی شهر «عیتا الشعب» به مناسب دهمین سالگرد پایان جنگ 2006 اسرائیل علیه حزب الله تأکید کرد: زمان آن رسیده است که در دهمین سالگرد پیروزی، از ابعاد تاریک رژیم عربستان پرده برداریم که در سال 2006 در کشتارها و [اتخاذ] تصمیم جنگ و طولانی کردن آن شریک اسرائیل بود و نقاب از چهره اش افتاد و حقیقت موضعگیریش مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه در آن جنگ دوستی عربستان با اسرائیل مشخص شد، تصریح کرد: سیاستهای عربستان همچنان بار سنگینی بر دوش ملتهای منطقه و عار و ننگی برای عربهاست. رژیم سعودی با ارتباط خود با اسرائیل عربها را خوار و ذلیل می‌کند.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به اینکه مقاومت مجد، پیروزی و کرامت را برای کشورهای عربی به ارمغان می‌آورد، اظهار داشت که دلاورمردان مقاومت امروز تاج سر و حامیان کرامت عربها هستند و «اگر مقاومت نبود، عرب بودن به معنای شکست، خواری و خیانت با اسرائیل بود».

به گزارش وبگاه «النشره»، قاووق با بیان این که ده سال پس از جنگ 2006 مشخص شد که اسرائیل یارای مقابله نظامی با مقاومت را ندارد، تأکید کرد که پس از این جنگ همچنین معلوم شد که عربستان نیز با وجود استفاده از همه برگه های سیاسی، اقتصادی، رسانه ای و امنیتی باز هم نمی‌تواند مقاومت را ضعیف کند.

وی با بیان این مطلب افزود: مقاومت امروز پس از تبلیغات عربستان علیه آن، گنجاندن حزب الله در لیست تروریسم و تحریمهای بانکی آمریکا علیه آن، فقط از نظر سیاسی، ملی و نظامی قدرتمندتر شده است و در مقابل فقط بر حسرت و ناامیدی آنان افزوده شد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه این جنبش موضع خود را در قبال سوریه تغییر نمی‌دهد، تأکید کرد: از مقابله با خطر تکفیری تحت حمایت عربستان و اسرائیل عقب نخواهیم نشست، این جنگ را کامل خواهیم کرد، هر آنچه را که باید برای پیروزی انجام دهیم، انجام خواهیم داد و به آینده ای چشم دوخته ایم که در آن پیروزی جدیدی را رقم بزنیم که حامی لبنان، سوریه و مقدسات باشد و در مقابل می‌بینیم که زشت ترین اقدام عربستان این است که تکفیر را به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌کند».

ارسال نظر: