اختصاصی «نسیم آنلاین»؛ فرار وزیر اقتصاد از پاسخگویی در برابر حواشی معاون پارلمانی سابق

جابجایی یواشکی دو معاون وزیر اقتصاد از وزارتخانه!/ خبرنگاران از حضور در مراسم منع شدند

کدخبر: 2053259

عصر دیروز مراسم تودیع و معارفه دو تن از معاونین وزیر اقتصاد به شکل مخفیانه و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »: عصر دیروز ساختمان باب همایون به عنوان محل وزارت امور اقتصادی و دارایی میزبان دو مراسم تودیع و معارفه بود. حسین میرشجاعیان به جای شاپور محمدی به عنوان معاون اقتصادی جدید طیب نیا و سید مصطفی رضوی هم به جای میرسعید نیکزاد لاریجانی به عنوان معاون پارلمانی وزیر اقتصاد رسما کار خود را آغاز کردند. این در حالی است که این تودیع و معارفه بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته به انجام رسید.

میر شجاعیان به عنوان یک شخص نه چندان شاخص در حالی جای شاپور محمدی رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار را گرفت که در کارنامه وی تنها مسئولیت هماهنگی اقتصاد مقاومتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین مدیر کلی دفتر پایش و بهبود محیط کسب و کار دیده می شود و فرد چندان شناخته شده ای به حساب نمی آید.

سید مصطفی رضوی هم که به عنوان رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت می کرد و از دیروز جای میر سعید نیکزاد لاریجانی را گرفت که گفته می شود به تازگی بازنشسته شده است. معاون پارلمانی سابق وزیر اقتصاد که به عنوان مدیر چند شغله ساختمان باب همایون معروف است، علاوه بر حضور در سمت معاونت وزیر اقتصاد، در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران( ایفیک)، هیات مدیره بانک توسعه صادرات و در هیات مدیره صندوق اعتباری هنر هم حضور داشت و حواشی زیادی را در هفته های اخیر برای علی طیب نیا ایجاد کرد. شنیده های خبرنگار « نسیم آنلاین » حاکی از این است انتشار خبر چند شغله بودن نیکزاد لاریجانی از دلایل اصلی جا به جایی وی با سید مصطفی رضوی می باشد. با این تفاسیر شاید بتوان گفت دلیل اصلی برگزاری مراسمهای تودیع و معارفه دیروز همین حواشی بوده است. باید دید افراد جدید که از دیروز کار خود را به عنوان وزیر اقتصاد آغاز کرده اند، چه عملکردی را از خود به جا خواهند گذاشت؟

ارسال نظر: