با ارسال نامه به رهبر انقلاب انجام شد

تشکر مجمع نمایندگان خراسان شمالی از رهبر انقلاب به خاطر انتصاب نماینده ولی‌فقیه

کدخبر: 2053517

مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه به رهبر معظم انقلاب اسلامی از معظم له به خاطر انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان تشکر کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در نامه مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی به رهبر اقلاب در خصوص انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان آمده است: محضر مبارک حضرت آیت‌لله خامنه‌ای ولی امر مسلمین مدظله‌العالی، با اهداء سلام و تحیات، اگرچه مدت‌زمانی از حضور پر خیروبرکت حضرتعالی و خلق حماسه کم‌نظیر مردم خراسان شمالی در استقبال و ابراز ارادت به حریم ولایت وسیادت گذشته است لکن خیرات وبرکات قدوم مبارک علی‌الدوام در سرتاسر خطه استان خراسان شمالی ملموس و مشهود است.

در این نامه آمده است: مردم قدرشناس خراسان شمالی ضمن ابراز امتنان و سپاس از عنایات معظم له هدیه ارزشمند و پربرکت دیگری که اعطاء نمایندگی ولی‌فقیه در خراسان شمالی به عالم فرزانه حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقای یعقوبی امام‌جمعه محترم بجنورد بوده است را ارج نهاده و این اقدام اساسی را برای توسعه مذهبی،فرهنگی و اجتماعی و سیاسی استان مغتنم و مبارک می‌شمارند. امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه حضرتعالی موفق وموید باشند.

ارسال نظر: