درگذشت دانشجوی دانشگاه پیام نور یاسوج در اردوی جهادی

کدخبر: 2053822

دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه پیام نور یاسوج در در حین خدمت به محرومان در روستای لما از توابع شهرستان دنا درگذشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، صادق مفرد مسئول سازندگی بسیج دانشجویی در پیامی عروج شهادت گونه عباس دبیقی دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه پیام نور یاسوج را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: "عباس دبیقی" دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه پیام نور یاسوج از گروه جهادی این دانشگاه که در ایام نورانی و مقارن با دهه کرامت و با ارادت به علی ابن موسی الرضا (ع) و در حین مجاهدت در روستای لما از توابع شهرستان دنا به دیدار حق شتافت.

در این پیام تاکید شده است: خوشا آن جهادگر عروج کرده ارجمند و بی ادعا که با سرلوحه قرار دادن این فرموده معمار انقلاب اسلامی «خدمت به محرومین را به مثابه یک وظیفه و عبادت بزرگ است»، پای در منطقه ای محروم نهاد و روزهای جوانی خویش را صرف ابادانی و محرومیت زدایی خطه ای از وطنش کرد.

همچنین در این پیام تاکید شده است: بنابر بیانات مقام معظم رهبری این گونه جوانی کردن ها و یافتن فرصت حضور در اردوهای جهادی و خدمت به مستضعفان، ولی نعمتان انقلاب اسلامی غبطه آور است. خوشا به سعادت این جهادگر که با توشه ای مملو از مجاهدت های صادقانه و خالصانه به دیدار حضرت حق شتافت و تکلیف ما جهادگران را نسبت به شهیدان این راه سنگین تر کرد.

در این پیام آمده است: از این رو امید است که با یاری خداوند متعال در عرصه خدمت به محرومین و رساندن آنان به حقوق حقه ایشان ثابت قدم گردیم.

در این پیام تاکید شده است: اینجانب درگذشت شهادت گونه آن جهادگر و سرباز ولایت را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم و بازماندگان معزز وی و جامعه جهادگران تسلیت عرض می کنم و ضمن ادای احترام بر ساحت ایمان او از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسالت دارم. امید که به فضل الهی در جوار قافله شهیدان و سید و سالارشان ابا عبدالله الحسین (ع) مشمول رحمت و قرین رحمت پروردگار شود.

ارسال نظر: