دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون خبر داد:

عامل شهادت سه مامور ناجا اعدام شد

کدخبر: 2053946

عباس ـ ط قاچاقچی موادمخدر که سه مامور ناجا را به شهادت رسانده بود در کازرون اعدام شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون با اعلام این خبر با اشاره به سوابق این محکوم گفت: عباس ـ ط علاوه بر اتهامات مختلف از جمله قاچاق و فروش مواد مخدر و همچنین شرارت های متعدد در نوروز امسال پس از دستگیری اقدام به تیراندازی و شهادت سه تن و مجروحیت یک تن از نیروهای خدوم انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کازرون کرده بود .

حجت الاسلام عبدالحسین لطفی با بیان اینکه محکوم علیه به اتهام خرید و فروش ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین، خرید و فروش ۳۹ گرم شیشه و حمل و نگهداری ۴۰ گرم هروئین از سوی دادگاه انقلاب اسلامی کازرون به مجازات اعدام در ملاء عام محکوم شد که این حکم در شعبه۵۱ دیوان عالی کشور نیز تایید شد.

وی افزود: پرونده این محکوم در خصوص شهادت و مجروح کردن مأموران نیروی انتظامی در حال رسیدگی بود که پس از اجرای حکم اعدام وی این پرونده مطابق قانون اتخاذ تصمیم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب کازرون با بیان اینکه عزم و اراده دستگاه های امنیتی و قضایی در امر مبارزه با مواد مخدر خلل ناپذیر است تصریح کرد: از همه توان و ظرفیت های قانونی در این امر استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع با مقوله مواد مخدر اولین راه کار پیشگیرانه از آن درمسیر جلوگیری از تجری مجرمان و سوداگران مرگ است و دادسرای شهرستان کازرون در راستای اجرای دقیق و قاطع قانون، برنامه های مدونی در امر مبارزه با مواد مخدر در این حوزه قضایی در دستور کار دارد.

ارسال نظر: