تولید طلای سیاه ایران ۱۲ هزار بشکه افزایش یافت!

کدخبر: 2054007

اوپک در گزارش ماهانه بازار نفت اعلام کرد: میزان تولید نفت ایران در ماه ژوئیه به سه میلیون و ۶۲۹ هزار بشکه در روز رسید حال آن که این میزان در ماه قبل از آن (ژوئن) سه میلیون و ۶۱۷ هزار بشکه در روز بوده است.

به گزارش «نسیم آنلاین»، اوپک در گزارش ماهانه خود اعلام کرد: میزان تولید نفت ایران در ماه ژوئیه به سه میلیون و 629 هزار بشکه در روز رسید که نسبت به ماه قبل(ژوئن) 12 هزار بشکه افزایش یافته است.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در گزارش ماهانه بازار نفت که در ماه آگوست سال ٢٠١٦ میلادی منتشر شد به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد: میزان تولید نفت ایران در ماه ژوئیه به سه میلیون و 629 هزار بشکه در روز رسید حال آن که این میزان در ماه قبل از آن (ژوئن) سه میلیون و 617 هزار بشکه در روز بوده است.

همچنین طبق گزارش این سازمان، میانگین قیمت نفت خام سنگین ایران در ماه ژوئیه سالجاری میلادی سه دلار و 9 سنت نسبت به پیش از آن کاهش قیمت داشته است؛ میانگین قیمت نفت خام سنگین ایران در دوره یاد شده، 41 دلار و 59 سنت برای هر بشکه بوده در حالی که در ماه ژوئن این سال، این قیمت 44 دلار و 68 سنت بوده است.

تقاضای جهانی نفت در سه ماهه نخست سال جاری میلادی 93 میلیون و 160 هزار بشکه در روز و در سه ماهه دوم 93 میلیون و 440 هزار بشکه در روز بوده و پیش بینی می شودکه این میزان برای سه ماه سوم به 95 میلیون و 220 هزار بشکه برسد.

ارسال نظر: