مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی خارجی در مجموعه نمایشگاهی "شهرآفتاب"/ برپایی بیش از ۱۲ نمایشگاه تا پایان سال

کدخبر: 2054163

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب خبر از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی سایر کشورها در این مجموعه نمایشگاهی داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد سیدی گفت: طبق یک برنامه ریزی مدون؛ تا پایان امسال بیش از 12 نمایشگاه تخصصی و غیر تخصصی در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امکان دارد تعداد برگزاری نمایشگاه ها در سال جاری بیشترنیز شود،افزود: نمایشگاه ها طبق تاریخ از پیش تعیین شده در تمامی حوزه ها برگزار می شوند.

سیدی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بین المللی را در حوزه های قطعات خودرو ، پلاستیک و صنایع چوب در دستور کار داریم، تصریح کرد: همچنین در نیم سال دوم شاهد برگزاری نمایشگاه های بین‌المللی و ملی در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب با تاکید بر اینکه با تعاملات گسترده به برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت تر نمایشگاه ها خواهیم پرداخت، خاطرنشان کرد: سعی شده است که فضایی کاملا وسیع و مجهز در اختیار غرفه‌داران قرار داده شود.

سیدی با بیان اینکه استانداردهای مورد قبول بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و برگزارکنندگان را قطعا رعایت خواهیم کرد، ادامه داد:انشالله اولین نمایشگاه پلاستیک و پلیمر را از ششم تا نهم مهرماه در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار خواهیم کرد.

وی با توجه به ضرورت اقتصاد مقاومتی وحمایت از تولیدات ملی گفت: در همین راستا نمایشگاه "تهران پلاست" برگزار شده که دراین نمایشگاه آخرین توانمندی تولیدکنندگان کشورمان در صنعت پلاستیک ارائه خواهد شد.

سیدی افزود: باید اعلام کنم که براساس تقویم نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب؛ ترتیبی اتخاذ شده است که نمایشگاه ها در طول ماه های مختلف برگزار شوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب در پایان با بیان اینکه قردادهای بلند مدتی را نیز برای برگزاری نمایشگاه های بین امللی داریم، افزود: نمایشگاه‌های تخصصی سایر کشورها نیز در این مجموعه نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: